Akcesoria Citroen DS Lifestyle
Do oficjalnej prezentacji pierwszego auta z nowej(starej) serii DS zostało jeszcze trochę czasu, jednak francuski producent samochodów postanowił pokazać akcesoria oznaczone tym logo. Mają one promować całą gamę przedmiotów "codziennego" użytku.
13.02.2009 | aktual.: 10.10.2022 18:19
Do oficjalnej prezentacji pierwszego auta z nowej(starej) serii DS zostało jeszcze trochę czasu, jednak francuski producent samochodów postanowił pokazać akcesoria oznaczone tym logo. Mają one promować całą gamę przedmiotów "codziennego" użytku.
Nie chodzi tutaj oczywiście o szczoteczki do zębów, papier toaletowy i waciki. Citroen postanowił pomóc przyszłym właścicielom nowych ekskluzywnych DSów w utożsamianiu się ze swoimi autami. Podobnie jak Porsche i wiele innych firm zaczął więc produkować okulary przeciwsłoneczne, paski, naszyjniki, torby, torebki, telefony komórkowe, a nawet deski snowboardowe. Jest to też oczywiście zabieg, który ma rozreklamować zapowiedziane pojazdy.
Moim zdaniem pomysł zadziała, ale tylko w przypadku kobiet. Francuska marka niegdyś słyneła ze swojej niekonwencjonalności, nowe logo DS przypomina te stare, dobre czasy. Powodzenia w sprzedaży, niewiadomo jeszcze jak będzie z dostępnością tych produktów w Polsce.