Akcesoria Citroen DS Lifestyle

Do oficjalnej prezentacji pierwszego auta z nowej(starej) serii DS zostało jeszcze trochę czasu, jednak francuski producent samochodów postanowił pokazać akcesoria oznaczone tym logo. Mają one promować całą gamę przedmiotów "codziennego" użytku.

Akcesoria Citroen DS Lifestyle
Bartosz Pokrzywiński

13.02.2009 | aktual.: 10.10.2022 18:19

Do oficjalnej prezentacji pierwszego auta z nowej(starej) serii DS zostało jeszcze trochę czasu, jednak francuski producent samochodów postanowił pokazać akcesoria oznaczone tym logo. Mają one promować całą gamę przedmiotów "codziennego" użytku.

Nie chodzi tutaj oczywiście o szczoteczki do zębów, papier toaletowy i waciki. Citroen postanowił pomóc przyszłym właścicielom nowych ekskluzywnych DSów w utożsamianiu się ze swoimi autami. Podobnie jak Porsche i wiele innych firm zaczął więc produkować okulary przeciwsłoneczne, paski, naszyjniki, torby, torebki, telefony komórkowe, a nawet deski snowboardowe. Jest to też oczywiście zabieg, który ma rozreklamować zapowiedziane pojazdy.

Moim zdaniem pomysł zadziała, ale tylko w przypadku kobiet. Francuska marka niegdyś słyneła ze swojej niekonwencjonalności, nowe logo DS przypomina te stare, dobre czasy. Powodzenia w sprzedaży, niewiadomo jeszcze jak będzie z dostępnością tych produktów w Polsce.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/11]
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)