Nowe logo Citroena z okazji 90 rocznicy powstania firmy

Citroen, z okazji swojej 90 rocznicy powstania, postanowił odświeżyć nieco swój wizerunek. Nie chodzi tutaj jednak o nowy trend w projektowaniu samochodów, ale o całkiem nowe logo.

Nowe logo Citroena z okazji 90 rocznicy powstania firmy
Mateusz Gajewski

12.02.2009 | aktual.: 10.10.2022 18:19

Jeśli zdążyliście się już przyzwyczaić do charakterystycznych dwóch łuków w kształcie litery "V" to nie macie powodów do obaw - nowe logo wygląda praktycznie identycznie jak jego stary odpowiednik. Zostało ono jedynie nieco unowocześnione.

Citroen, z okazji swojej 90 rocznicy powstania, postanowił odświeżyć nieco swój wizerunek. Nie chodzi tutaj jednak o nowy trend w projektowaniu samochodów, ale o całkiem nowe logo.

Jeśli zdążyliście się już przyzwyczaić do charakterystycznych dwóch łuków w kształcie litery "V" to nie macie powodów do obaw - nowe logo wygląda praktycznie identycznie jak jego stary odpowiednik. Zostało ono jedynie nieco unowocześnione.

Nowy "znaczek" wygląda jakby był naturalnie pokryty chromem. Również same łuki odrobinę "wybajerzono", dodając im trójwymiarowy charakter. Podpis pod logo również został delikatnie odświeżony.

Nie zapominajcie jednak, że nowy znaczek jest jedyną nowością Citroena. Wystarczy rzucić okiem na pokazany jakiś czas temu koncept DS, który ma wprowadzić nas delikatnie w całkiem nową stylistykę samochodów Citroena. Ciekawe co jeszcze firma zaprezentuje na targach w Genewie?

Źródło: autoblog

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)