AC Schnitzer zadziera "cooper" MINI cabrio
MINI cabrio w okresie letnim jest bardzo ciekawą propozycją dla osób poszukujących specyficznego stylu, sportowej sylwetki i znanej na rynku marki. Pewnie dlatego niemiecka firma AC Schnitzer postanowiła opracować swoją własną wizję małego kabrioletu i tchnęła w nią życie. Efektem ich prac jest przede wszystkim wzrost mocy, który jest dość znaczny i zauważalny.
07.06.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:41
MINI cabrio w okresie letnim jest bardzo ciekawą propozycją dla osób poszukujących specyficznego stylu, sportowej sylwetki i znanej na rynku marki. Pewnie dlatego niemiecka firma AC Schnitzer postanowiła opracować swoją własną wizję małego kabrioletu i tchnęła w nią życie. Efektem ich prac jest przede wszystkim wzrost mocy, który jest dość znaczny i zauważalny.
Z jednostki turbo 1,6-litra udało się wycisnąć 226KM (wersja eksportowa), podczas gdy po opuszczeniu fabryki samochód dysponuje mocą 175KM. Przyrost jest więc bardzo duży (ponad 50KM jak na tak małą jednostkę to naprawdę wyśmienity wynik). Jednym z czynników, który się do tego przysłużył był sportowy układ wydechowy.
Firma AC oferuje także posiadaczom wersji JCW sportowe zawieszenie, które opcjonalnie może być regulowane. Do tego dochodzi spory wachlarz felg aluminiowych o rozmiarach 17,18 i 19-cali.
Jeśli wygląd Waszego MINI już Wam się nieco opatrzył zawsze można zamontować specjalny pakiet aerodynamiczny opracowany przez niemieckiego tunera. W jego skład wchodzą naturalnie przedni i tylny zderzak oraz listwy boczne, wraz z zestawem naklejek na nadwozie. Na deser kilka zmian we wnętrzu pojazdu (drążek hamulca ręcznego, gałka zmiany biegów itp.) i już można się cieszyć niepowtarzalnym wyglądem małego cabrio.[block position="inside"]9947[/block]
Źródło: carscoop