Toyota Verso (2013) - chirurgia plastyczna twarzy

Toyota Verso (2013) - chirurgia plastyczna twarzy

Toyota Verso (2013) - chirurgia plastyczna twarzy
Rafał Warecki
19.09.2012 08:30, aktualizacja: 12.10.2022 17:00

Toyota przedpremierowo zaprezentowała odświeżony model Verso. Chociaż na pierwszy rzut oka, może się wydawać, że to kolejna generacja rodzinnego MPV to zmiany ograniczają się przede wszystkim do przedniego pasa, który został stylistycznie wyostrzony i ma lepiej prezentować się w towarzystwie pozostałych modeli z oferty Toyoty - Auris, Avensis czy Yaris.

Toyota przedpremierowo zaprezentowała odświeżony model Verso. Chociaż na pierwszy rzut oka, może się wydawać, że to kolejna generacja rodzinnego MPV to zmiany ograniczają się przede wszystkim do przedniego pasa, który został stylistycznie wyostrzony i ma lepiej prezentować się w towarzystwie pozostałych modeli z oferty Toyoty - Auris, Avensis czy Yaris.

Toyota podkreśla, że lifting objął 430 elementów, jednak najbardziej w oczy rzucają się nowe przednie reflektory ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED i zderzak ze zintegrowaną atrapą chłodnicy. W tylnej części auta zmieniono wkłady reflektorów oraz subtelnie przemodelowano zderzak.

Wraz z nowym rocznikiem modelowym w ofercie Toyoty Verso pojawią się dwa nowe komplety obręczy (16' i 17'), trzy nowe lakiery nadwozia (Pearl White, Vivid Blue i Solid Blue) i większy wybór dostępnych tapicerek. W kabinie nie zmieniło się wiele, dostrzeżemy tam kilka szczegółów dotyczących m.in. podświetlenia czy kształtu przycisków, można też zauważyć bardziej przemyślane osadzenie kolorowego, dotykowego wyświetlacza o przekątnej 6,1 cala na środku konsoli centralnej, który teraz jest w standardzie w każdym z trzech poziomów wyposażenia.

W gamie jednostek napędowych nic się nie zmieniło. Wciąż do dyspozycji klientów będą dwa silniki zasilane olejem napędowym D-4D/D-CAT o pojemnościach 2,0 l (126 KM) i 2,2 l (150 KM, 177 KM) oraz dwa benzynowe Valvematic o litrażu 1,6 (132 KM) lub 1,8 (147 KM). Standardowo motory sprzężone będą z sześciobiegowymi skrzyniami ręcznymi, w opcji dla mocniejszego diesla będzie dostępny sześciostopniowy automat, a dla benzynowych bezstopniowy Multidrive.

Wszystkie jednostki mają być natomiast nieco oszczędniejsze i emitować trochę mniej dwutlenku węgla na kilometr. Oprócz tego od strony technicznej Toyota zajęła się zawieszeniem oraz układem kierowniczym Verso, które w nowej odsłonie mają poprawić pewność prowadzenia auta.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/15]

Źródło: Toyota

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)