Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda?

Ciężko znaleźć go w konfiguratorze, niełatwo trafić do cennika, a jednak Ford ma w ofercie Focusa w wersji sedan. Po co?

Ford Focus to świetny hatchback, który nawet w słabszych wersjach potrafi dać kierowcy bardzo dużo frajdy z jazdy – co zresztą robi już od czterech generacji. Z drugiej jednak strony występuje też w wersji sedan, która zawsze kierowana była na stany i rynki wschodzące, ale teraz trafia i do nas, być może po to, by skorzystać z sukcesu mercedesa i audi.

Czy warto się nim interesować? Wydaje się, że tak, ale jego cena jest zaskakująco blisko samochodów klasy premium…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Hybryda w terenie? Toyota RAV4 pokazuje, że można Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Pierwsza jazda: Volkswagen ID.3 zaczyna coś nowego, ale najważniejsze dopiero przed nami Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Audi RS5: perfekcyjna maszyna, której nie pokochałem Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Opel Astra GTC – emocje górą [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie Porsche Panamera Sport Turismo Turbo vs Audi RS 6 Avant. Starcie dwóch super-kombi Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd