Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało

Ten artykuł ma 2 strony:

Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi — dane techniczne

Citroen Berlingo XL 1.5 BlueHDI (130 KM) 8AT

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 1499 cm³  
Moc maksymalna: 130 KM przy 3750 rpm  
Moment maksymalny: 300 Nm przy 1750 rpm  
Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Koła, ogumienie przednie: 205/55 R17  
Koła, ogumienie tylne: 205/55 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

kombivan

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1540 kg  
Ładowność: 780 kg  
Długość: 4753 mm  
Szerokość:

1848 mm bez lusterek

2017 mm z lusterkami

 
Wysokość: 1844 mm  
Rozstaw osi: 2975 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 53 l  
Pojemność bagażnika:

850 l do półki

2693 l do dachu

 
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 13,0 s  
Prędkość maksymalna: 184 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): --- 7,4 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): --- 6,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,6 — 6,3 l/100 km 7,8 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 9,6 l/100 km
Emisja CO2: 147 — 164 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwiazdki  
Cena:
Model od: 61 900 zł  
Diesel od: 64 700 zł  
Samochód testowy od: 95 300 zł  

Zobacz również: Autokult odc.3 - Nowa Toyota Supra, Opel GTX Experimental, Red Bull Ring

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Nowy Jeep Wrangler Rubicon jest tak bezkompomisowy jak poprzednik. Tylko, że lepszy Powolny objazd miasta Lexusem RX 450hL - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Pierwszy polski test Volvo S60. U Szwedów bez większych zmian... i bardzo dobrze! Mini Cabrio Cooper S nie ma sensu, ale to nie powstrzyma mnie przed polecaniem go każdemu Test Infiniti QX60: kupujmy wolnossące V6, bo tak szybko odchodzą Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Test Toyoty RAV4 Hybrid: jej napęd sprawia, że diesel nie ma sensu Hyundai i30 N-Line pokazuje, że aut z Korei nie kupuje się już tylko z rozsądku Porsche Panamera Sport Turismo z napędem hybrydowym: czy zastąpi diesla w realnym świecie? Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Škoda Kodiaq RS: kompletny, ale... dlaczego to RS? Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Nowy Mercedes CLA: baby-benz jeszcze nigdy nie był tak dobry Volvo V60 Cross Country: na przełaj z fasonem

Popularne w tym tygodniu:

Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Jeep Grand Cherokee Trackhawk i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. (Krótkie) porównanie na torze Modlin Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Pierwsza jazda Audi SQ8 TDI: sprintem przez Pireneje Nissan Qashqai z nowym dieslem 1.7 dCi. Silnik jest rewelacyjny Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Pierwsza jazda Porsche 911 Cabrioletem: wersja 992, poprawiona Zamiast Singera? Za kierownicą Jaguara E-Type FHC od CKL Developments Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko