Nowy SsangYong Rexton 2.2 Diesel: nie chińczyk lecz koreańczyk

Ten artykuł ma 2 strony:

SsangYong Rexton 2.2 Diesel Sapphire — dane techniczne, zużycie paliwa, bagażnik

SsangYong Rexton 2.2 Diesel 

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Ustawienie: wzdłużne  
Rozrząd: DOHC  
Objętość skokowa: 2157 cm³  
Moc maksymalna: 181 KM przy 4000 obr./min  
Moment maksymalny: 420 Nm przy 1600–2600 obr./min  
Skrzynia biegów: 7-biegowy automat  
Typ napędu: stały na tylną oś, dołączany przedni, reduktor  
Hamulce przednie: tarczowe  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: wahacze poprzeczne  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 255/50 R20  
Koła, ogumienie tylne: 255/50 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2206 kg  
Ładowność: 654 kg  
Długość: 4850 mm  
Szerokość: 1960 mm  
Wysokość: 1825 mm  
Rozstaw osi: 2865 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l  
Pojemność bagażnika: 784 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: b.d.  
Prędkość maksymalna: 185 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 10,2 l/100 km 12,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,9 l/100 km

8,5 l/100 km

7,1 l/100 km*

Zużycie paliwa (mieszane): 8,1 l/100 km 11,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 11,4 l/100 km
Emisja CO2: 213 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie badany  
* zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h
Cena:
Model od: 109 900 zł  
Diesel od: 129 900 zł  
Samochód testowy od: ok. 210 000 zł  

Zobacz również: Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini Jaguar F-Pace SVR: kiedy marzy ci się F-Type, ale potrzebujesz kanapy Citröen C4 Aircross 1.8 eHDI 150 4x4 - test Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Mazda 6 2,2 MZR-CD Exclusive Plus - liftback dla rozsądnych [test autokult.pl] Fiat Freemont 4x2 2,0 Multijet 170 KM Urban & Chevrolet Orlando 2,0 D 163 KM LT+ - wspólny mianownik [test autokult.pl] Nissan Juke w miejskiej dżungli [wideotest autokult.pl] Test Hyundaia Elantry 1.6 MPI: prosty, tani i oszczędny. Ideał kompaktu Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele Ford Ka 1,2 Trend+ - test Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition – do widzenia! [test długodystansowy autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd