Toyota Auris odsłania wnętrze. Rewolucji nie ma, ale jest dobrze

W Genewie Toyota pokazała nowego Aurisa i ogłosiła rezygnację z silników Diesla. Do tej pory nie opublikowano żadnych zdjęć wnętrza. Możemy się mu przyjrzeć, ponieważ pojawiły się pierwsze zdjęcia Corolli Hatchback. Z nazwy inny, ale technicznie to dokładnie ten sam model.

Ten artykuł ma 2 strony:

Największą różnicą w porównaniu z poprzednikiem jest układ podstawowych instrumentów na desce rozdzielczej. Ekran systemu multimedialnego znajduje się teraz wyżej i nie jest już wbudowany w kokpit, lecz wystaje z niego.
fot. mat. prasowe

Największą różnicą w porównaniu z poprzednikiem jest układ podstawowych instrumentów na desce rozdzielczej. Ekran systemu multimedialnego znajduje się teraz wyżej i nie jest już wbudowany w kokpit, lecz wystaje z niego.

Panel klimatyzacji jest wyżej, pojawiły się na nim pokrętła do regulacji temperatury i nadmuchu, na kierownicy jest więcej przycisków, a wskaźniki są większe.
fot. mat. prasowe

Panel klimatyzacji jest wyżej, pojawiły się na nim pokrętła do regulacji temperatury i nadmuchu, na kierownicy jest więcej przycisków, a wskaźniki są większe.

Prezentowane tu zdjęcia pokazują model Corolla w usportowionej specyfikacji XSE i choć większość elementów odpowiada europejskiemu Aurisowi, to inne mogą być na przykład fotele.
fot. mat. prasowe

Prezentowane tu zdjęcia pokazują model Corolla w usportowionej specyfikacji XSE i choć większość elementów odpowiada europejskiemu Aurisowi, to inne mogą być na przykład fotele.

Ich profilowanie jest dość głębokie z solidnym podparciem bocznym. Jeżeli takie trafią również do Aurisa, to zapowiada się dobrze.
fot. mat. prasowe

Ich profilowanie jest dość głębokie z solidnym podparciem bocznym. Jeżeli takie trafią również do Aurisa, to zapowiada się dobrze.

Tu widać, że system multimedialny nowej generacji ma interfejs działający na tej samej zasadzie co w smartfonach. Czy będzie łatwiejszy w obsłudze? To się okaże podczas testów.
fot. mat. prasowe

Tu widać, że system multimedialny nowej generacji ma interfejs działający na tej samej zasadzie co w smartfonach. Czy będzie łatwiejszy w obsłudze? To się okaże podczas testów.

Na pewno na bardziej intuicyjny wygląda panel klimatyzacji z pokrętłami.
fot. mat. prasowe

Na pewno na bardziej intuicyjny wygląda panel klimatyzacji z pokrętłami.

Zobacz również: Rolls-Royce Phantom Series II - prezentacja

Coraz częściej standardem w segmencie C staje się ładowarka indukcyjna do smartfonów. Taką znajdziemy w nowym Aurisie.
fot. mat. prasowe

Coraz częściej standardem w segmencie C staje się ładowarka indukcyjna do smartfonów. Taką znajdziemy w nowym Aurisie.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Toyota Auris w nowej odsłonie. Kompakt bez diesli

Podczas genewskiego salonu motoryzacyjnego Toyota pokazała nową generację Aurisa. Samochód, który w 2017 r. zajął w Polsce 8. miejsce wśród…

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

MINI John Cooper Works GP - ostry maluch [galeria] Nowy Opel Zafira na nowych zdjęciach producenta Nissan Xmotion: drapieżny na zewnątrz, kojący wewnątrz Vilner Mini - kabriolet dla Chin Seat Toledo (2012) - obszerna galeria zdjęć Sportowe samochody dostawcze w wykonaniu X-Tomi Design Bugatti Veyron 2009 - Galeria Dnia BMW Individual Solitaire 750Li xDrive (2016) - premium do kwadratu Toyota Supra, Alpine A110 i Porsche 718 Boxster. Zapowiedź filmu na kanale AutoCentrum American Muscle - tylko dla prawdziwych mężczyzn! [galeria] Audi R8 Coupé V10 plus selection 24h (2016) Bugatti Chiron sprzedaje się lepiej niż Veyron?

Popularne w tym tygodniu:

#Carspotting. Pokazaliście ciekawe auta złapane w tym tygodniu