Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus

Krótkie podsumowanie wrażeń z testu nowego Mitsubishi Eclipse Cross z nowym silnikiem benzynowym 1,5 turbo. Jak się nim jeździ, ile paliwa zużywa i czy jest pod tym względem lepszy od testowanego kilka miesięcy temu Mitsubishi Outlnandera 2,0? Zapraszam na wideo.

Do testu dostaliśmy Mitsubishi Eclipse Cross z silnikiem 1,5 turbo o mocy 163 KM, automatyczną skrzynią biegów CVT oraz napędem na cztery koła. Ceny takiej specyfikacja auta zaczynają się od 133 990 zł, przy kwocie bazowej wynoszącej 93 990 zł.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Nowy Ford Mondeo 1,5 EcoBoost & 2,0 TDCi - pierwsza jazda Opel Astra Sports Tourer 1,4 Turbo Enjoy - śmierć karawanom [test autokult.pl] Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Renault Twingo GT EDC – nadzieja na niepewne czasy Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Toyota RAV4 Hybrid 4x4 (2016) - test, spalanie, cena, dane techniczne Test Adrii Matrix Axess: gdyby mieszkania projektowano jak kampery, nie zależałoby mi na metrażu Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Prestige FL - test Opel Astra IV 2,0 CDTI - alternatywa [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL