Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus

Krótkie podsumowanie wrażeń z testu nowego Mitsubishi Eclipse Cross z nowym silnikiem benzynowym 1,5 turbo. Jak się nim jeździ, ile paliwa zużywa i czy jest pod tym względem lepszy od testowanego kilka miesięcy temu Mitsubishi Outlnandera 2,0? Zapraszam na wideo.

Do testu dostaliśmy Mitsubishi Eclipse Cross z silnikiem 1,5 turbo o mocy 163 KM, automatyczną skrzynią biegów CVT oraz napędem na cztery koła. Ceny takiej specyfikacja auta zaczynają się od 133 990 zł, przy kwocie bazowej wynoszącej 93 990 zł.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Master 4x4 z napędem Oberaigner: twarda sztuka do pracy Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Gladiator Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Test: Dodge Viper RT/10 - poznałem bohatera plakatów znad dziecięcych łóżek Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Toyota GT86: witaj stary przyjacielu Hyundai Tucson z systemem 48V Mild Hybrid: czy to w ogóle ma sens? Skoda Superb 2,0 TDI 4x4 DSG Elegance – rozmiar ma znaczenie [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Opel Adam Slam 1,4 100 KM vs Citroën DS3 Cabrio 1,6 THP Sport Chic - miejska moda [test autokult.pl] Test: Volvo XC90 - już wtyczka, czy nadal diesel, ale z prądem?

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8?