Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus

Krótkie podsumowanie wrażeń z testu nowego Mitsubishi Eclipse Cross z nowym silnikiem benzynowym 1,5 turbo. Jak się nim jeździ, ile paliwa zużywa i czy jest pod tym względem lepszy od testowanego kilka miesięcy temu Mitsubishi Outlnandera 2,0? Zapraszam na wideo.

Do testu dostaliśmy Mitsubishi Eclipse Cross z silnikiem 1,5 turbo o mocy 163 KM, automatyczną skrzynią biegów CVT oraz napędem na cztery koła. Ceny takiej specyfikacja auta zaczynają się od 133 990 zł, przy kwocie bazowej wynoszącej 93 990 zł.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Isuzu D-Max 3,0 TD LS - plan B [test autokult.pl] Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo - były sobie paski dwa [test autokult.pl] Test wideo: Volvo XC40 P8 Recharge - pierwsze auto nowej ery u Szwedów Test: Mercedes E 300 de po liftingu - nowe opakowanie, pod skórą bez zmian Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Land Rover Discovery Sport 2.0 Si4 HSE - test, opinia, spalanie, cena Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła Land Rover Discovery 5 TD6 First Edition - terenowe gran turismo Toyota RAV4 D-4D 125 Premium Tech - nowa twarz [test autokult.pl] Mercedes-Benz Viano 3,0 V6 CDI Avantgarde 125 Edition - limuzyna inaczej [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: nowy Mercedes Klasy C to "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze