Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus

Krótkie podsumowanie wrażeń z testu nowego Mitsubishi Eclipse Cross z nowym silnikiem benzynowym 1,5 turbo. Jak się nim jeździ, ile paliwa zużywa i czy jest pod tym względem lepszy od testowanego kilka miesięcy temu Mitsubishi Outlnandera 2,0? Zapraszam na wideo.

Do testu dostaliśmy Mitsubishi Eclipse Cross z silnikiem 1,5 turbo o mocy 163 KM, automatyczną skrzynią biegów CVT oraz napędem na cztery koła. Ceny takiej specyfikacja auta zaczynają się od 133 990 zł, przy kwocie bazowej wynoszącej 93 990 zł.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW Z4 E89 sDrive35is M-Sport - test Škoda Superb Combi 2,0 TDI 4x4 Elegance Outdoor - test Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem Škoda Atero, FUNstar i CitiJet - pierwsze jazdy konceptami Toyota Yaris II vs. Toyota Yaris III - test Peugeot 308 GT 1.6 THP 205 - test, opinia, spalanie, cena Renault Grand Scenic 1,6 dCi Privilege - wakacyjnie, rodzinnie [test autokult.pl] Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Peugeot Expert Tepee 2,0 HDi Active L2 - van uniwersalny? [test autokult.pl] Volkswagen Sharan – nowy lider segmentu [test autokult.pl] Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi - przepis na wyższy procent [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Porsche Panamera 4S Sport Turismo - jeśli miałbyś mieć jedno auto do końca życia... Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: BMW iX3 wygląda jak odgrzewany kotlet, ale w normalności tkwi jego siła Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG