Toyota C-HR Hybrid Prime - dlaczego w Polsce jest takim hitem?

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota C-HR Hybrid (2017) - dane techniczne, cena,
spalanie

Toyota C-HR Hybrid (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący z silnikiem elektrycznym  
Rodzaj paliwa: Benzyna i prąd  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1798 cm³  
Moc maksymalna: 122 KM przy 5200 rpm  
Moment maksymalny: b.d.  
Skrzynia biegów: Bezstopniowa, E-CVT  
Typ napędu: Przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 10,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/50 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/50 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1450 kg  
Ładowność: 410 kg  
Długość: 4360 mm  
Szerokość: 1795 mm  
Wysokość: 1555 mm  
Rozstaw osi: 2640 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1540 / 1540 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 43 l  
Pojemność bagażnika: 377 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11 s  
Prędkość maksymalna: 170 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 3,3 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 3,8 l/100 km 7,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 3,6 l/100 km  
Emisja CO2: 82 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Wersja silnikowa od: 106 900 zł  
Model od: 91 900 zł  

Zobacz również: Maserati Levante S - test w zaśnieżonych górach

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Peugeot 5008 vs Renault Koleos – rendez-vous dwóch dużych francuskich SUV-ów Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź Ford EcoSport - wydanie drugie, europejskie - nasza pierwsza jazda Test: BMW X5 xDrive25d - ile kosztuje teleport? Pierwsza jazda nową Dacią Duster. Czy dalej będzie rumuńskim hitem? Volkswagen Polo GTI: jeszcze GTI, czy już hot hatch? Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo. Zabierz ją na wycieczkę Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Czterodrzwiowe gran turismo po głębokiej modernizacji – pierwsza jazda Maserati Ghibli po face liftingu Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Ostatnia podróż: żegnamy Bentleya Continentala GT Pierwsza jazda nowym Audi A8. Za kierownicą jesteśmy już (prawie) zbędni BMW M2: suma wszystkich legend Renault Twingo GT EDC – nadzieja na niepewne czasy Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Hyundai Ioniq plug-in: hybryda doskonała i przeciętny kompakt Test Fiat 124 Spider Lusso - Włosi wszystko robią po swojemu Czy Kia Stinger to prawdziwe GT? Sprawdzamy to na trasie wyścigu górskiego w Siennej Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Test Audi TT RS - oglądając konkurencję we wstecznym lusterku

Popularne w tym tygodniu:

Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Jeep Grand Cherokee Trackhawk i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. (Krótkie) porównanie na torze Modlin Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Nissan Qashqai z nowym dieslem 1.7 dCi. Silnik jest rewelacyjny Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle