Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A1 Sportback (2015) 1,4 TFSI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia: poprowadziłem Porsche 911 Carrerę RS 2.7 na Goodwood Hillclimb Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Škoda Superb Combi 1,8 TSI DSG Elegance - test Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir - pogoń za Niemcami [test autokult.pl] Mazda CX-7 2,3 MZR DISI Turbo Sport - SUV z pazurem [test autokult.pl] Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Hyundai Kona Electric: tutaj nie musisz się martwić o zasięg Volvo XC60 D5 AWD Summum - test Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią