Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

3 dni na serpentynach. Dzień trzeci: Lexus LC500h Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Lexus LS460 AWD - perfekcja czy brak charakteru? [test autokult.pl] BMW i8 - test, opinia, spalanie, cena Ford Fiesta Sport 1,6 Ti-VCT - jak Jekyll & Hyde [test autokult.pl] Pierwszy test Hondy HR-V Sport. Więcej w niej sportu niż na to wygląda Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Test: Subaru XV e-Boxer nie jest u nas popularny, bo klienci wolą, jak się im mydli oczy Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Volvo XC60 D5 Summum Polestar AT [test autokult.pl] Środki do czyszczenia W5 Carcare [test autokult.pl] Test: Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI - (bolesne) zderzenie teorii z praktyką

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem