Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody Audi A3 Limousine [pierwsza jazda autokult.pl] Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - test, opinia, spalanie, cena Fiat Doblò 2,0 MultiJet Emotion - dostawcze korzenie [test autokult.pl] VW Passat GTE kontra BMW 330e: gdy floty chcą ratować świat Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Ford Mustang GT 5.0 V8 : znalazłem swoje następne auto Volkswagen Beetle 2.0 TSI DSG - test Opel Cascada 1,6 Turbo w trasie - samochodem na wakacje [cz.10] Test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé. Gdy musisz mieć wszystko Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Audi A3 2,0 TDI Ambiente - pozwól się zaskoczyć [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku! Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje dwa miliony złotych. Czym różni się od zwykłego auta?