Porsche Macan Turbo Performance: najlepsze Porsche w historii

Ten artykuł ma 2 strony:

Porsche Macan Turbo Performance — dane techniczne, spalanie, cena

Porsche Macan Turbo Performance

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: wzdłużne  
Rozrząd: DOHC  
Objętość skokowa: 3 604 cm³  
Moc maksymalna: 440 KM przy 6 000 obr./min  
Moment maksymalny: 600 Nm przy 1 500 — 4 500 obr./min  
Skrzynia biegów: 7-biegowa PDK  
Typ napędu: stały na cztery koła  
Hamulce przednie: Tarczowe wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe wentylowane  
Zawieszenie przednie: Wielodrążkowe, amortyzacja pneumatyczna  
Zawieszenie tylne: Wielodrążkowe, amortyzacja pneumatyczna  
Koła, ogumienie przednie: 265/45 R20  
Koła, ogumienie tylne: 295/40 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1 925 kg  
Ładowność: 625 kg  
Długość: 4692 mm  
Szerokość: 1923 mm  
Wysokość: 1609 mm  
Rozstaw osi: 2807 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 65 l  
Pojemność bagażnika: 500–1406 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–50 km/h:   1,6 s
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,4 s 4,4 s
Przyspieszenie 0–140 km/h:   8,0 s
Prędkość maksymalna: 272 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 12,3 — 12,6 l/100 km 12,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 7,7 — 8,0 l/100 km 8,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 9,4 — 9,7 l/100 km 11,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 12,3 l/100 km
Emisja CO2: 217 — 224 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 232 320 zł  
Diesel od: 286 500 zł  
Wersja testowa od: 429 420 zł  

Porsche Macan S — test

Choć już z samego skrótu nazwy segmentu SUV powinny wynikać sportowe aspiracje tego typu samochodów, większość producentów całkowicie zapomina, aby…

Zobacz również: Ford Edge 2.0 TDCI Biturbo Sport (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet: najlepsze kompaktowe kombi na rynku? Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Ford Mustang Shelby GT350R - o Mount Everest, kanapce i V8 z piekła rodem Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Audi R8 V10 plus: połączenie dwóch światów na torze Mini John Cooper Works Rally: jak prowadzi się najnowszy wóz Rajdu Dakar? Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Skoda Superb: bagażnik do zadań specjalnych Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Gdy emocje już opadną: czy Alfa Romeo Giulia zachowuje swój urok z silnikiem diesla? Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ Sprawdzamy system launch control w Skodzie Superb Laurin & Klement 280 KM Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Infiniti Q50 S: tani sposób na mocnego i ładnego sedana Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy DCI 160 EDC - francuski pomysł na kombi

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać