Większa rodzina Aston Martin Lagonda już wkrótce

Po dobrym przyjęciu Lagondy Taraf Aston Martin poszerzy ofertę modelową tej podmarki. Prezes AML Andy Palmer przyznał, że już teraz powstaje plan rozwoju oferty tych samochodów, ale nie zostanie on wprowadzony w życie, jeśli firma nie będzie osiągała swoich celów przychodowych.

Ten artykuł ma 4 strony:

Na razie rozważane jest wprowadzenie dwóch nowych modeli, chociaż jak zdradza Andy Palmer - trójka też jest brana pod uwagę.

Na razie rozważane jest wprowadzenie dwóch nowych modeli, chociaż jak zdradza Andy Palmer - trójka też jest brana pod uwagę.

Rozwój podmarki Lagonda oznacza jednocześnie śmierć modelu Rapide, co sugeruje sam prezes Astona Martina.

Rozwój podmarki Lagonda oznacza jednocześnie śmierć modelu Rapide, co sugeruje sam prezes Astona Martina.

Andy Palmer zdradza też, że brane jest pod uwagę nie tylko wprowadzenie nowej rodziny z osobnymi oznaczeniami, ale również wprowadzenie specjalnie dla niej nowych napędów. Nie chodzi tu jedynie o specjalnie budowane silniki, ale przede wszystkim o układy hybrydowe. Chociaż słowo "hybryda" w wypowiedzi Palmera nie pada, to jasno sugeruje on, że emisja spalin jest istotna dla tych modeli, ze względu na miejskie środowisko, w którym w głównej mierze poruszają się Lagondy.

Andy Palmer zdradza też, że brane jest pod uwagę nie tylko wprowadzenie nowej rodziny z osobnymi oznaczeniami, ale również wprowadzenie specjalnie dla niej nowych napędów. Nie chodzi tu jedynie o specjalnie budowane silniki, ale przede wszystkim o układy hybrydowe. Chociaż słowo "hybryda" w wypowiedzi Palmera nie pada, to jasno sugeruje on, że emisja spalin jest istotna dla tych modeli, ze względu na miejskie środowisko, w którym w głównej mierze poruszają się Lagondy.

Moim zdaniem to, co w ogóle nie zostało powiedziane czy zasugerowane przez Palmera, jest rzeczą najbardziej oczywistą. To wprowadzenie SUV-a. Rynki, na których intensywnie działa Aston Martin, wykazują duże zapotrzebowanie na tego typu pojazdy. Stworzenie SUV-a przez tę firmę jest więc jedynie kwestią czasu, tym bardziej, że już w 2009 roku Aston Martin pokazał koncept takiego pojazdu.

Moim zdaniem to, co w ogóle nie zostało powiedziane czy zasugerowane przez Palmera, jest rzeczą najbardziej oczywistą. To wprowadzenie SUV-a. Rynki, na których intensywnie działa Aston Martin, wykazują duże zapotrzebowanie na tego typu pojazdy. Stworzenie SUV-a przez tę firmę jest więc jedynie kwestią czasu, tym bardziej, że już w 2009 roku Aston Martin pokazał koncept takiego pojazdu.

Aston Martin Lagonda — oficjalne odsłonięcie w Genewie

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Dacia chwilowo zdejmuje nogę z gazu, ale planuje dwa nowe modele za 18 miesięcy Polacy uwierzyli w hybrydy Toyoty. Japońska marka stawia je przed dieslami Jak wyglądały reklamy Mustanga na przestrzeni lat? Renault przejęło kontrolę nad AwtoWAZ-em Ferrari 458 Italia na łonie natury 2014 Volkswagen Polo WRC - urodzony morderca Lancia Imperiale - lek na problemy z wizerunkiem? Citroën DS Wild Rubis także w Europie Rajd Akropolu 2012 - kwintesencja rajdów [WRC] Nowy Mercedes-Benz klasy A na zdjęciach [aktualizacja] 40 potencjalnych kupców zainteresowanych nową Lancią Stratos Mitsubishi z rewelacyjnymi wynikami finansowymi i wzrostami sprzedaży

Popularne w tym tygodniu:

Porsche 911 Turbo z przebiegiem 1,2 mln km. Właściciel jeździ nim od 44 lat Ford Mustang Shelby GT350 Fathouse ma 1400 KM i rozpędza się do setki w 1,9 sekundy SUV-y są groźne dla pieszych. ETCS proponuje zakazać im wjazdu do miast Francuzi mają pomysł na ograniczony zasięg elektryków. Jest tak absurdalny, że aż go lubię W środę 19 lutego policyjna akcja "Smog". Na celowniku starsze diesle Rozszerzona historia pojazdu w CEPiK 2.0. Bardzo przydatne zmiany Mercedes S73 T AMG sułtana Brunei jest jak pagani zonda w rodzinnym przebraniu Land Rover Defender w "No time to die". Reklama w starym, dobrym stylu Dożywocie dla kierowcy w Niemczech. Sąd potraktował wypadek jak morderstwo Podwyżki na autostradzie A2. Zapłacimy więcej od 2 marca 2020 roku Lancia Delta Integrale Evo o mocy 700 KM to najlepsze, co dziś zobaczycie W Monako spłonęło Ferrari F40. Wysiłki obserwatorów nie pomogły