Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé

Ten artykuł ma 2 strony:

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro S tronic — dane techniczne, ceny

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro S tronic (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, doładowany
Rodzaj paliwa: Benznyna
Ustawienie: Wzdłużnie
Rozrząd: DOHC 16V
Objętość skokowa: 1984 cm³
Moc maksymalna: 252 KM przy 5000–6000 rpm
Moment maksymalny: 370 Nm przy 1600–4500 rpm
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna, dwusprzęgłowa, S tronic
Typ napędu: Na cztery koła, quattro
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane
Zawieszenie przednie: Niezależne, 5-wahaczowe
Zawieszenie tylne: Niezależne, 5-wahaczowe
Średnica zawracania: 11,7 m
Koła, ogumienie przednie: 255/35 R19
Koła, ogumienie tylne: 255/35 R19

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Liftback
Liczba drzwi: 5
Masa własna: 1535 kg bez kierowcy
Ładowność: 500 kg
Długość: 4677 mm
Szerokość: 1843 mm bez lusterek
Wysokość: 1386 mm
Rozstaw osi: 2824 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1587 / 1568 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 58 l
Pojemność bagażnika: 480 l
Osiągi:
  Katalogowo:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 6,0 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Zużycie paliwa (miasto): 7,8 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,2 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,9 l/100 km
Emisja CO2:

136 g/km

Test zderzeniowy Euro NCAP: Nie testowano
Cena:
1.4 TFSI od: 159 900 zł
2.0 TFSI od: 167 800 zł
2.0 TDI od: 177 700 zł
3.0 TDI od: 220 000 zł
dopłata za napęd quattro:  10 000 zł
dopłata za automatyczną skrzynię biegów: 9500 zł

Zobacz również: Pierwszy dzień wyścigu Mille Miglia

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb