Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ceny nowego Audi A5 i S5 (2017)

Audi opublikowało cenniki nowego modelu A5 Coupé i A5 Sportback oraz ich sportowych odmian S5. Model startuje na polskim rynku z ceną 159 900 zł.

Na chwilę obecną w konfiguratorze Audi znajdziecie tylko model A5 Coupé, które z bazowym silnikiem 1.4 TFSI o mocy 150 KM kupicie za wspomniane 159 900 zł. Wersja z "prawdziwą" jednostką napędową, czyli 2.0 TFSI kosztuje 167 800 zł. Otrzymacie wtedy 190 KM mocy oraz 6-biegową przekładnię manualną i przedni napęd. Za S tronic dopłacicie 9500 zł, natomiast napęd quattro dostaniecie wraz z jednostką o mocy 252 KM i automatem za 201 600 zł.

Audi S5 Coupe

Gama diesli obejmuje wyłącznie jednostki o pojemności 2.0 oraz 3.0. Najsłabsze TDI osiąga 190 KM mocy i z napędem przednim oraz manualną skrzynią kosztuje 177 700 zł. Dopłata za automat wynosi tyle samo co w benzynie, natomiast można do słabszego diesla kupić napęd quattro, ale łączony tylko z automatyczną przekładnią S tronic. Dopłata za quattro to 10 000 zł, zatem Audi A5 Coupé 2.0 TDI S tronic quattro wyceniono na 197 200 zł.

Jest jeszcze diesel 3.0 TDI o mocy 218 KM łączony tylko z automatem za 220 000 zł. Można zamówić do niego napęd quattro za 10 000 zł. W przyszłości pojawi się także 286-konna wersja tego silnika.

Audi A5 Coupe i A5 Sportback

Chociaż konfigurator dla Sportbacka oraz sportowych odmian S5 jeszcze nie funkcjonuje na stronie Audi.pl, to wiadomo, że Sportback ma kosztować tyle samo co Coupé. Natomiast wiadomo, że Audi S5 niezależnie od wersji nadwoziowej ma kosztować 308 600 zł. Mowa o samochodzie z silnikiem 3.0 TFSI o mocy 354 KM, z automatyczną, 8-stopniową przekładnią Tiptronic oraz napędem quattro.

Ceny podstawowe Audi A5:

  • A5 1.4 TFSI (150 KM/M6) - 159 900 zł
  • A5 2.0 TFSI (190 KM/M6) - 167 800 zł
  • A5 2.0 TFSI (190 KM/S tronic) - 177 300 zł
  • A5 2.0 TFSI (252 KM/S tronic) - 191 600 zł
  • A5 2.0 TFSI quattro (252 KM/Stronic) - 201 600 zł
  • S5 3.0 TFSI quattro (354 KM/Tipronic) - 308 600 zł
  • A5 2.0 TDI (190 KM/M6) - 177 700 zł
  • A5 2.0 TDI (190 KM/S tronic) - 187 200 zł
  • A5 2.0 TDI quattro (190 KM/S tronic) - 197 200 zł
  • A5 3.0 TDI (218 KM/S tronic) - 220 000 zł
  • A5 3.0 TDI quattro (218 KM/S tronic) - 230 000 zł

Zobacz również: IZERA: pierwsza w historii marka elektrycznych aut polskiej produkcji

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Inżynierowie Mazdy chcą więcej tylnonapędowych modeli Nie wszystko poszło zgodnie z planem. Sprawdzamy obietnice Sergio Marchionne sprzed 4 lat Ferrari 458 Scuderia - zdjęcia szpiegowskie Unikatowy prototyp Forda GT40 Roadster na sprzedaż Saaba genewskie być albo nie być BBR Mazda3 2.2 MZ-CD Stage II (2013) Świetne wyniki Mazdy w Polsce drugi rok z rzędu Seat wprowadzi do oferty instalacje LPG Audi TT także dla nieco uboższych Ferrari 458 Italia w Goodwood i nie tylko... Jechała 236 km/h bentleyem za milion. Ledwie odebrała go z salonu Qoros - koncept na rok 2020

Popularne w tym tygodniu:

Potrącił ścigaczem dziewczynkę i uciekł. Matka szuka sprawcy Byłem na premierze konceptów polskich samochodów elektrycznych. Izery nie mają jeszcze fabryki, ale plan jest ambitny Kaucja za zakup nowego oleju silnikowego już od przyszłego roku. Rząd szykuje zmiany Mercedes chwali się nową Klasą S. Będzie mieć inteligentne zawieszenie i skrętną tylną oś Nowe zasady badań technicznych. Diagnosta będzie robił zdjęcia Nadal bez trudu kupisz auto metodą "na Niemca". Problemy zaczną się później Skarbówka kupuje samochody. Moc minimum 300 KM i bardzo dokładne wymagania Porsche zebrało tęczową rodzinę 911. Tak pokazało swoje wsparcie dla osób LGBT+ Ruszają konwoje z czołgami. Jadą na defiladę na okazji Dnia Wojska Polskiego Elektryczna "syrena" już jeździ. Przedprodukcyjne sztuki Vosco S106EV opuściły fabrykę, a w planach kolejne modele Izery będą produkowane na Śląsku. Łącznie ma tam powstawać 5 modeli Pakiet deregulacyjny przyjęty! Kierowcy będą mogli schować dokumenty do szuflady