Opel Karl 1,0 EcoTec Cosmo - zdjęcia

Opel w ostatnim czasie wysypał kilka nowych modeli, a do najciekawszych należą Astra i Karl. Dlaczego akurat te? Ponieważ łączy je jedna wspólna cecha. Oba samochody choć są dostępne w wersji „dla ludu” i startują z konkurencyjnymi cenami, to mogą być skonfigurowane również w taki sposób, by aspirować do segmentu premium. Moim zdaniem Opel Karl w bogatej specyfikacji jest właśnie takim samochodem, zawieszonym gdzieś pomiędzy tanim miejskim maluchem, a autem premium segmentu A.

Ten artykuł ma 3 strony:

Zobacz również: Opel Insignia OPC (2015) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD - zdjęcia z testu SsangYong Tivoli 1.6 128 KM Quartz - galeria testowa Jaguar XF 2.0D Auto - zdjęcia Opel Adam Rocks 1,0 Turbo - pierwsza jazda [galeria] Nowe Renault Mégane dCi 130 BOSE - zdjęcia Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - zdjęcia Kia Carens 2.0 GDI 166 KM AT - galeria testowa Volkswagen Golf VII R DSG - test [galeria] Nowe MINI 3d John Cooper Works - galeria zdjęć Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - zdjęcia Opel Meriva 1,6 CDTi Design Edition – test [galeria] Maserati Granturismo MC Sport Line – galeria zdjęć