Opel Karl 1,0 EcoTec Cosmo - zdjęcia

Opel w ostatnim czasie wysypał kilka nowych modeli, a do najciekawszych należą Astra i Karl. Dlaczego akurat te? Ponieważ łączy je jedna wspólna cecha. Oba samochody choć są dostępne w wersji „dla ludu” i startują z konkurencyjnymi cenami, to mogą być skonfigurowane również w taki sposób, by aspirować do segmentu premium. Moim zdaniem Opel Karl w bogatej specyfikacji jest właśnie takim samochodem, zawieszonym gdzieś pomiędzy tanim miejskim maluchem, a autem premium segmentu A.

Ten artykuł ma 3 strony:

Zobacz również: Autokult odc.3 - Nowa Toyota Supra, Opel GTX Experimental, Red Bull Ring

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech More Life - zdjęcia BMW i8 - zdjęcia Hyundai i30 Turbo 1.6T Sport vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - zdjęcia Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - zdjęcia Nowa Škoda Fabia Combi 1.2 TSI - zdjęcia Hyundai i40 Wagon (2015) 1.7 CRDI 7-DCT - zdjęcia Nowe BMW X4 xDrive 28i - zdjęcia Mini John Cooper Works Steptronic - zdjęcia Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - zdjęcia Volkswagen Golf R DSG - zdjęcia Peugeot 508 SW RXH 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - zdjęcia Nowa Toyota Auris 1.2 Multidrive S - zdjęcia Renault Espace 1.6 TCe 200 EDC Initiale Paris - zdjęcia Opel Adam Rocks i Opel Adam S - zdjęcia BMW M135i sDrive manual - zdjęcia Mercedes-Benz CLS 350 BlueTEC 4MATIC - zdjęcia Isuzu D-Max 2.5 TD LSX z namiotem Roof Lodge - zdjęcia Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - zdjęcia Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - zdjęcia Fiat 500X Cross 2.0 MultiJet 140 AWD AT - zdjęcia BMW Serii 2 Gran Tourer 220d xDrive Luxury Line - zdjęcia Nowy Opel Corsa OPC 1.6 Turbo - zdjęcia Ford Grand C-MAX (2015) 2.0 TDCI Titanium - zdjęcia Nowy Nissan NP300 Navara (2015) 2.3 dCi 190 - zdjęcia