Mercedes kończy produkcję G63 AMG 6x6

Ostatni Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 wyjedzie z fabryki w Grazu w maju.

Jak podaje GTSpirit, Mercedes nie przyjmuje już zamówień na trzyosiowego potwora zbudowanego w oparciu o klasę G. Firma sprzedała ponad sztuk 100 auta, co przerosło jej oczekiwania. Producent nie chce budować więcej egzemplarzy, ponieważ chce, aby G63 AMG 6×6 pozostał modelem ekskluzywnym.

W połowie ubiegłego roku Mercedes podał, że Polska jest najlepszym rynkiem zbytu dla samochodu w Europie. Do końca lipca 2014 r. sprzedano u nas 7 egzemplarzy. Nowszych informacji dot. popytu w naszym kraju brak.

Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 — terenowy potwór [galeria]

Mercedes G63 AMG 6×6 to najnowsze i najbardziej szkaradne dziecko z Affalterbach, superterenówka adresowana do piekielnie bogatych szejków ze Zjednoczonych…

Dla przypomnienia, Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 jest napędzany przez silnik 5,5 V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 758 Nm. Auto ma napęd na wszystkie koła i waży 3850 kg. Żeby stać się właścicielem pojazdu, trzeba było wysupłać ponad 450 000 euro.

Zobacz również: Mercedes-Benz Klasy S - odc. 2 "Sanktuarium"

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

BMW przedstawiło M4 Concept Iconic Lights z laserowymi światłami [aktualizacja] Aston Martin Vantage GT3 (2015) - torowa broń na ulicy [aktualizacja] Mercedes-Maybach Pullman – dodatkowy metr przestrzeni [aktualizacja] Odświeżona Kia Picanto wchodzi na rynek Koenigsegg Regera i Agera RS zostaną pokazane w Genewie [aktualizacja] Dwa koncepty Suzuki w Genewie [aktualizacja] Morgan zapowiedział premierę przed targami w Genewie [aktualizacja] Kia Sportspace concept, czyli Optima w wersji kombi [aktualizacja] McLaren P1 GTR w wersji produkcyjnej oficjalnie odsłonięty - 1000 KM na tor [aktualizacja] Nowe GTA Spano o mocy 925 KM [aktualizacja] Koncept Audi Prologue Avant (2015), czyli limuzyna-hatchback [aktualizacja] Aston Martin Vulcan czeka na Genewę [aktualizacja] Mansory Lamborghini Huracán (2015) - byk z turbo Rocznicowe Dacie Sandero, Duster i Logan Nowe Audi R8 (2015) oficjalnie zapowiedziane przed Genewą [aktualizacja] nanoFlowcell w natarciu na targach w Genewie [aktualizacja] Carlsson C25 Super GT Final Edition – czas na pożegnanie Range Rover Evoque na Genewę Ferrari przedstawiło wizję bolidu F1 przyszłości Oficjalnie: Rolls-Royce stworzy SUV-a, który nie będzie SUV-em Bentley przedstawił odświeżoną rodzinę Continental GT i Flying Spur Nowa Honda HR-V przed debiutem w Genewie Lotus Evora 400 – najmocniejszy i najszybszy Pierwsze zdjęcia nowego Volkswagena Sharana

Popularne w tym tygodniu:

Honda NSX odnaleziona w rosyjskim lesie. Właściciel zostawił ją tam specjalnie Nowe dzieło Singera i Williamsa. Porsche 911 zwala z nóg Kłopoty Dębicy. Wadliwe opony Frigo 2 VC-T - rewolucyjny silnik Infiniti w sprzedaży od 2018 roku Koenigsegg z kolejnym rekordem. Agera RS najszybszym produkcyjnym samochodem na świecie Przejechał Chevroletem Corvette ponad milion kilometrów. Teraz oddał samochód do muzeum Jakich aut elektrycznych chcą Polacy? Są badania Powrót do przeszłości! Je Design bierze się za Seata Leona Cupra Najtańsi ubezpieczyciele. Ranking OC, AC i NNW Opel na francuskich częściach. Poznaliśmy szczegóły restrukturyzacji Rekord Seata pobity. Mercedes-AMG E63 S nowym królem "Zielonego Piekła" Pomiędzy Veloce a Quadrifoglio. Alfa Romeo Giulia może wkrótce dostać nową wersję