Czego to nie robią firmy samochodowe, aby zachęcić klientów do nabycia ich wozów, bądź też, aby powiadomić ich o nowince technicznej, którą ich wóz posiada a inny tego nie ma? Otóż znając strategie marketingowe i prawa dzisiejszego rynku można powiedzieć, że zdarzyć może się wszystko. Nawet wszystkie światła na sygnalizatorze świetlnym mogą zabłysnąć w zielonej barwie...
No może nie tak do końca mam na myśli sygnalizator, który stoi na ulicy, ale ten, który BMW zamontowało we Frankfurcie również ma coś wspólnego z wcześniej wspomnianym. Otóż ma 3 światła. Jedyne, co różni jeden od drugiego, to zielone światła, które na sygnalizatorze BMW występują w ilości trzech. Takim właśnie fantem firma postanowiła reklamować swoje nowe przyciski START/STOP w autach, bowiem najnowsze ich wersje zaprojektowano tak, aby same wyłączały silnik podczas postoju na czerwonym świetle, w celu zaoszczędzenia paliwa, oraz zmniejszenia emisji CO2.
Całkiem ciekawy pomysł, widocznie ulotkarze wielkim firmom już nie wystarczają ;-).
Info: carscoop