Venucia - nowa marka Nissana



Partnerstwo Nissana z Renault poszerza swoje horyzonty dopisując do listy marek, kolejną pozycję. Dongfeng Nissan Passenger Vechicle Company, której właścicielem jest Nissan oraz Dongfeng Motor, będzie produkowało auta pod nazwą Venucia.
Nissan GT-R — zmiany na rok 2012
O międzynarodowych powiązaniach Nissana, partnerstwie z Renault i szczegółowym opisie zasad współpracy obu marek, można by napisać niejedną książkę. Japończycy również nie są obojętni wobec rozwijającego się w galopującym tempie rynku samochodowego w Chinach. To właśnie tam, wbrew wyobrażeniom o wszechobecnej biedzie, rywalizują ze sobą Audi, Mercedes i BMW, a Volvo produkuje wydłużoną wersję modelu S80.
Zobacz również: Opony całoroczne czy sezonowe - które wybrać?
Samochody sprzedawane pod nazwą Venucia, którą w języku chińskim tłumaczy się jako Qi Chen, nie będą jednak należały do klasy premium. Venucia ma być dla Chin tym samym czym dla naszego rynku jest Dacia, czyli jak sam dyrektor zarządzający tamtejszego oddziału Nissana mówi - "będą to auta praktyczne, ale światowej klasy."
Land Rover i Jaguar wędrują do Chin
Nissan powołując do życia Venucię, celuje jednocześnie w największą część rynku, mając przy tym bardzo ambitne plany. W przyszłości w Chinach Nissan chce sprzedawać milion aut rocznie, kluczową rolę w tym planie odegrać ma własnie nowopowstała marka.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze