1-2-3 dla Volkswagena w Rajdzie Niemiec 2015

Tylko cztery odcinki specjalne i ostateczne rozstrzygnięcia ostatniego dnia Rajdu Niemiec nie przyniosły większych zmian w klasyfikacji generalnej. Kierowcy dziś jechali raczej zachowawczo by utrzymać swoje pozycje.

Obraz
Źródło zdjęć: © fot. VW Motorsport
Marcin Łobodziński

Dotyczy to zarówno ekipy Volkswagena jak i Hyundaia. Niemiecki team dojechał w komplecie na trzech pierwszych pozycjach w kolejności według umiejętności kierowców. Sébastien Ogier dopisał kolejne zwycięstwo do szybko rozrastającego się konta tryumfów i zbliżył się do kolejnego tytułu mistrzowskiego. Swoje pozycje 4. i 5. utrzymały dwa Hyundaie w kolejności Sordo i Neuville. Obaj kierowcy walczyli przez dwa dni, ale wczoraj wieczorem dostali polecenie o zakończeniu tej batalii i zadaniem na dziś było dowiezienie punktów w klasyfikacji producentów. Dzięki odpowiedniej postawie to właśnie Hyundai Motorsport wskoczył na drugie miejsce w tej klasyfikacji zespołowej i wyprzedza o 13 punktów drużynę Citroëna oraz o 23 punkty M-Sport.

Robert Kubica i Maciej Szczepaniak wystartowali dziś do czterech oesów w systemie Rally2. Na Stein&Wein uzyskali 7. czas, a podczas drugiego przejazdu tej próby poprawili się o dwie pozycje. Na pierwszym przejeździe Dhrontal również mieli 7. czas, a na drugim przejeździe będącym jednocześnie próbą Power Stage zajęli 4. miejsce. 3 punkty za Power Stage wywalczył Jari-Matti Latvala, drugi rezultat należał do Meeke’a, a trzeci dla Sordo.

Wyniki Rajdu Niemiec 2015 (nieoficjalne)

Poz.ZałogaSamochódCzas
1.S. Ogier/J.IgrassiaVW Polo WRC3:35:49.5
2.J-M.Latvala/M.AnttilaVW Polo WRC+23,0 s
3.A.Mikkelsen/O.FloeneVW Polo WRC+1:56,6 min
4. D.Sordo/M.MartiHyundai i20 WRC+2:09,3min
5.T.Neuville/N.GilsoulHyundai i20 WRC+2:33,8 min
6.E.Evans/D.BarrittFord Fiesta WRC+2:52,1 min
7.M.Ostberg/J.AnderssonCitroen DS3 WRC+3:12,5 min
8. O.Tanak/R.MolderFord Fiesta WRC+4:26,6 min
9.H.Paddon/J.KennardHyundai i20 WRC+4:46,8 min
10. S.Lefebvre/S.PrevotCitroen DS3 WRC+4:54,5 min
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Było pożegnanie, jest wskrzeszenie. Alfa Romeo przywraca Giulię i Stelvio Quadrifoglio w edycji Collezione
Było pożegnanie, jest wskrzeszenie. Alfa Romeo przywraca Giulię i Stelvio Quadrifoglio w edycji Collezione
Nowy odcinek S7 udostępniony później. Będą ograniczenia prędkości
Nowy odcinek S7 udostępniony później. Będą ograniczenia prędkości
911 jako PHEV? Porsche tłumaczy, czemu to nie wchodzi w grę
911 jako PHEV? Porsche tłumaczy, czemu to nie wchodzi w grę
Używany elektryk odstraszył mnie dopiero na publicznej ładowarce
Używany elektryk odstraszył mnie dopiero na publicznej ładowarce
Ford rozważa wprowadzenie taniego elektrycznego sedana z napędem na tył
Ford rozważa wprowadzenie taniego elektrycznego sedana z napędem na tył
Wideo: Po pijanemu skasował rogatki. Zapłaci dziesiątki tysięcy złotych
Wideo: Po pijanemu skasował rogatki. Zapłaci dziesiątki tysięcy złotych
Prezydent podpisał zmiany w rejestracji aut. Kierowcy czekali od lat
Prezydent podpisał zmiany w rejestracji aut. Kierowcy czekali od lat
2500 zł kary. Dotyczy nawet pieszego
2500 zł kary. Dotyczy nawet pieszego
Pierwsza jazda: Peugeot 308 po liftingu – małe zmiany, (nie)duży efekt
Pierwsza jazda: Peugeot 308 po liftingu – małe zmiany, (nie)duży efekt
"Proszę otworzyć bagażnik". Czy policjant może sprawdzić auto?
"Proszę otworzyć bagażnik". Czy policjant może sprawdzić auto?
Zmiany w obowiązkowych światłach do jazdy. Znamy datę
Zmiany w obowiązkowych światłach do jazdy. Znamy datę
Nadchodzi koniec "ekranozy" w nowych autach. Wiemy, od kiedy
Nadchodzi koniec "ekranozy" w nowych autach. Wiemy, od kiedy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇