Škoda Fabia Combi Scout 1,2 TSI vs Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - inne [test autokult.pl]

Ten artykuł ma 3 strony:

Škoda Fabia Combi Scout 1,2 TSI vs Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI — dane techniczne

Testowany egzemplarz: Škoda Fabia Combi Scout 1,2 TSI Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI

Silnik i napęd

Układ i doładowanie: R4 wtrysk bezpośredni R4 wtrysk bezpośredni
Rodzaj paliwa: Benzyna Benzyna
Ustawienie: Poprzecznie Poprzecznie
Rozrząd: SOHC 8V SOHC 8V
Objętość skokowa: 1197 cm3 1197 cm3
Stopień sprężania: 10,1 10,1
Moc maksymalna: 105 KM przy 5000 rpm 105 KM przy 5000 rpm
Moment maksymalny: 175 Nm w zakresie 1550–4100 rpm 175 Nm w zakresie 1550–4100 rpm
Objętościowy wskaźnik mocy: 87,5 KM/l 87,5 KM/l
Skrzynia biegów: Manualna, 5-biegowa Manualna, 6-biegowa
Typ napędu: Przedni (FWD) Przedni (FWD)
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe Tarczowe
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson Kolumna typu MacPherson
Zawieszenie tylne: Belka skrętna Belka skrętna
Układ kierowniczy: Zębatkowy, wspomagany Zębatkowy, wspomagany
Średnica zawracania: 9,8 m 10,6 m
Koła, ogumienie przednie: 16" 205/45/R16 17" 215/40/R17
Koła, ogumienie tylne: 16" 205/45/R16 17" 215/40/R17

Masy i wymiary

Typ nadwozia: Kombi Hatchback
Liczba drzwi: 5 5
Współczynnik oporu Cd (Cx): b.d. b.d.
Masa własna: 1075 kg 1070 kg
Stosunek masy do mocy: 10,2 kg/KM 10,2 kg/KM
Długość: 4247 mm 3987 mm
Szerokość: 1642 mm 1682 mm
Wysokość: 1498 mm 1488 mm
Rozstaw osi: 2451 mm 2469 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1417/1410 mm 1454/1453 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 45 l 45 l
Pojemność bagażnika: 505–1485 l 280–952 l

Specyfikacja użytkowa

Ładowność maksymalna: 530 kg 520 kg

Osiągi

Katalogowo: Katalogowo::
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,2 s 9,7 s
Prędkość maksymalna: 193 km/h 188 km/h
Zużycie paliwa (miasto): 6,8 l/100 km 7 l/100km
Zużycie paliwa (trasa): 4,5 l/100 km 4,6 l/100km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,3 l/100 km 5,5 l/100km
Emisja CO2: 124 g/km 128 g/km
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwiazdki 5 gwiazdek

Cena

Testowany egzemplarz: 67 950 zł 75 750 zł
Model od: 57 950 zł 60 990 zł
Wersja silnikowa od: 60 950 zł 64 290 zł

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test BMW M4 Cabrio - test Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Renault Captur 1,5 dCi 90 Intens Energy - test Volkswagen California Beach 2.0 TDI BiTurbo DSG - test Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Toyota Aygo X-Cite - test BMW Z4 E89 sDrive35is M-Sport - test Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Nowe MINI Cooper S - test Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test Renault Master 165 dCi L3H2 - test Nowe Audi A7 3.0 TDI BiTurbo - pierwsza jazda Audi S1 Sportback - test Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test Citröen C4 Aircross 1.8 eHDI 150 4x4 - test Mazda 3 Sedan 2,0 SKYACTIV-G AT skyPASSION – test Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Porsche Macan S - test Renault Clio Grandtour GT 120 EDC - test Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test wideo Opel Astra Sedan 1,6 CDTi vs. Renault Fluence 1,6 dCi vs. Škoda Octavia 1,2 TSI vs. Toyota Corolla 1,6 Valvematic - test Nowy Opel Corsa 1,0 Turbo & 1,4 Turbo - pierwsza jazda Nowy Peugeot 508 SW 2,0 HDI A6 (AM3) Active - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki