Yeti wyjedzie z ZOO...

Skoda prowadzi właśnie bardzo ciekawą akcję promocyjną modelu Yeti. Sposób promocji jest dość nietypowy. Wszystko rozpoczęło się od sieci, później prasy i telewizji, a teraz przenosi się na ulice...

Skoda
Skoda
Michal Grygier

22.09.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:32

Skoda prowadzi właśnie bardzo ciekawą akcję promocyjną modelu Yeti. Sposób promocji jest dość nietypowy. Wszystko rozpoczęło się od sieci, później prasy i telewizji, a teraz przenosi się na ulice...

W Internecie pojawiły się najpierw dwa filmy: (Yeti w Tatrach oraz Yeti nad strumieniem), które dość szybko zyskały sporą popularność internautów. Ich zadaniem była informacja o tajemniczym, legendarnym Yeti, grasującym w Tatrach.

Informacja ta pojawiała się również w serwisach telewizyjnych i radiowych,  a następnie została podchwycona przez media zagraniczne, m.in. niemieckie, brytyjskie, amerykańskie, austriackie i indyjskie. Dzięki pojawieniu się w Tatrach tajemniczego stwora, nazwa Yeti znalazła się na ustach mediów oraz internautów z całego świata. Filmy zamieszczone na internetowych serwisach obejrzało ponad... półtora miliona osób.

Akcja nr dwa - komunikat, który ukazał się w prasie i w Internecie, informujący o schwytaniu Yeti i umieszczeniu go w ZOO. Od 11 września, przez cały miesiąc, siedem polskich miast: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Opole i Chorzów prezentują w swoich ogrodach zoologicznych schwytane Yeti. Jeżeli ktoś uwierzył, że chodzi o zwierze, to się pewnie zawiódł, gdy w zoo ujrzał... najnowszy model Skody.

Yeti niedługo znikną z zoo, ale pojawią się za to w salonach sprzedaży.

Akcja ciekawa, prawda? Kolorowa i z wyobraźnią. Brawo.

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)