Wywiad: Audi Marketing Boss, A1 Mini

Wywiad: Audi Marketing Boss, A1 Mini

Wywiad: Audi Marketing Boss, A1 Mini
Michal Grygier
14.01.2010 21:36, aktualizacja: 02.10.2022 19:50

Dlaczego Audi pcha się w segment aut małych, ile chcą sprzedawać i dla kogo tworzą swój model A1? Tego wszystkiego dowiecie się w wywiadu z Bossem Marketingu Audi, Peterem Schwarzenbauerem.

Dlaczego Audi pcha się w segment aut małych, ile chcą sprzedawać i dla kogo tworzą swój model A1? Tego wszystkiego dowiecie się w wywiadu z Bossem Marketingu Audi, Peterem Schwarzenbauerem.

Dlaczego zatem? Bo jest kasa do wyciągnięcia. A na rynku znajdzie się jeszcze miejsce na jeden model mini klasy premium. I faktycznie, tłoku nie ma - Alfa Romeo Mi.To, Fiat 500 oraz MINI to niewiele. Jeżeli Audi stowrzy dobry produkt (a tak raczej będzie) to może przejąć znaczą część rynku.

Wywiad video:

Video Interview with Audi Marketing Boss on 2011 Audi A1 Mini

Kelner oraz "sztuczny tłum" otrzymują ode mnie nagrodę za zaangażowanie!

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Wideoprezentacja Audi A1
Wideoprezentacja Audi A1
Mateusz Gajewski
Pół miliona Audi A1
Pół miliona Audi A1
Wojciech Kaczałek
Audi liderem klasy premium!
Audi liderem klasy premium!
Bartosz Pokrzywiński
Komentarze (0)