Wysyp Hond CR-Z na targach SEMA 2010 [ankieta]

Mimo tego, że Honda CR-Z jest samochodem wzbudzającym skrajne emocje, głównie za sprawą zaledwie wyłącznie jednej wersji silnikowej, na targach SEMA w Las Vegas wiele firm i oddziałów postanowiło zaprezentować swoją własną koncepcję na hybrydową Hondę.

Honda CR-Z SEMAHonda CR-Z SEMA
Rafał Warecki

Mimo tego, że Honda CR-Z jest samochodem wzbudzającym skrajne emocje, głównie za sprawą zaledwie wyłącznie jednej wersji silnikowej, na targach SEMA w Las Vegas wiele firm i oddziałów postanowiło zaprezentować swoją własną koncepcję na hybrydową Hondę.

Spośród dwunastu egzemplarzy modelu CR-Z część została zaprojektowana przez poszczególne dywizje marki Honda, a pozostałe przez firmy zewnętrzne. Spośród propozycji japońskiego producenta znajdziemy takie odmiany, jak: Mugen, HPD Hybrid R czy HPD Racer. Swoje wersje zaprezentowały także: Bisimoto Engineering, DSO Eyewear, Eibach Springs, Fortune Motorsports, Konig Wheels czy Honda Tuning Magazine.

Samochody wyróżniają się ciekawymi pakietami stylistycznymi, oklejeniem, akcesoriami czy obręczami. Cześć z prezentowanych egzemplarzy CR-Z została mniej lub bardziej zmodyfikowana pod względem technicznym, w niektórych pokuszono się nawet o turbosprężarkę czy kompresor. Który projekt podoba się Wam najbardziej?

Honda CR-Z HPD Hybrid R (turbosprężarka, wzmocniony do 200 KM):

Honda CR-Z Hybrid R by HPD
Honda CR-Z Hybrid R by HPD

Honda CR-Z HPD Racer (turbosprężarka, wzmocniony do 200 KM):


Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development
Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development

Honda CR-Z Mugen (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Mugen
Honda CR-Z by Mugen

Honda CR-Z Bisimoto Engineering (turbosprężarka, wzmocniony do 533 KM):

Honda CR-Z by Bisimoto Engineering
Honda CR-Z by Bisimoto Engineering

Honda CR-Z Sport Hybrid DSO Tuner (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by DSO Eyewear
Honda CR-Z by DSO Eyewear

Honda CR-Z Eibach Springs (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Eibach Springs
Honda CR-Z by Eibach Springs

Honda CR-Z Fortune Samurai Gold (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Fortune Motorsports
Honda CR-Z by Fortune Motorsports

Honda CR-Z Konig Wheels (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Konig Wheels
Honda CR-Z by Konig Wheels

Honda CR-Z Wraptivo Type-F Concept (kompresor, moc nieznana):

Honda CR-Z by Wraptivo
Honda CR-Z by Wraptivo

Honda CR-Z Show Project (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Auto Show Project Honda CR-Z
Auto Show Project Honda CR-Z

Honda CR-Z Tuning Magazine (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine
Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine

Honda CR-Z HFP (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z HFP
Honda CR-Z HFP
  • Honda CR-Z SEMA
  • Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development
  • Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development
  • Honda CR-Z Hybrid R by HPD
  • Honda CR-Z Hybrid R by HPD
  • Honda CR-Z HFP
  • Honda CR-Z HFP
  • Honda CR-Z by Wraptivo
  • Honda CR-Z by Wraptivo
  • Honda CR-Z by Mugen
  • Honda CR-Z by Mugen
  • Honda CR-Z by Konig Wheels
  • Honda CR-Z by Konig Wheels
  • Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine
  • Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine
  • Honda CR-Z by Fortune Motorsports
  • Honda CR-Z by Fortune Motorsports
  • Honda CR-Z by Eibach Springs
  • Honda CR-Z by Eibach Springs
  • Honda CR-Z by DSO Eyewear
  • Honda CR-Z by DSO Eyewear
  • Honda CR-Z by Bisimoto Engineering
  • Honda CR-Z by Bisimoto Engineering
  • Auto Show Project Honda CR-Z
  • Auto Show Project Honda CR-Z
[1/25] Honda CR-Z SEMA Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy