Wysyp Hond CR‑Z na targach SEMA 2010 [ankieta]

Mimo tego, że Honda CR-Z jest samochodem wzbudzającym skrajne emocje, głównie za sprawą zaledwie wyłącznie jednej wersji silnikowej, na targach SEMA w Las Vegas wiele firm i oddziałów postanowiło zaprezentować swoją własną koncepcję na hybrydową Hondę.

Honda CR-Z SEMA
Honda CR-Z SEMA
Rafał Warecki

03.11.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:48

Mimo tego, że Honda CR-Z jest samochodem wzbudzającym skrajne emocje, głównie za sprawą zaledwie wyłącznie jednej wersji silnikowej, na targach SEMA w Las Vegas wiele firm i oddziałów postanowiło zaprezentować swoją własną koncepcję na hybrydową Hondę.

Spośród dwunastu egzemplarzy modelu CR-Z część została zaprojektowana przez poszczególne dywizje marki Honda, a pozostałe przez firmy zewnętrzne. Spośród propozycji japońskiego producenta znajdziemy takie odmiany, jak: Mugen, HPD Hybrid R czy HPD Racer. Swoje wersje zaprezentowały także: Bisimoto Engineering, DSO Eyewear, Eibach Springs, Fortune Motorsports, Konig Wheels czy Honda Tuning Magazine.

Samochody wyróżniają się ciekawymi pakietami stylistycznymi, oklejeniem, akcesoriami czy obręczami. Cześć z prezentowanych egzemplarzy CR-Z została mniej lub bardziej zmodyfikowana pod względem technicznym, w niektórych pokuszono się nawet o turbosprężarkę czy kompresor. Który projekt podoba się Wam najbardziej?

Honda CR-Z HPD Hybrid R (turbosprężarka, wzmocniony do 200 KM):

Honda CR-Z Hybrid R by HPD
Honda CR-Z Hybrid R by HPD

Honda CR-Z HPD Racer (turbosprężarka, wzmocniony do 200 KM):


Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development
Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development

Honda CR-Z Mugen (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Mugen
Honda CR-Z by Mugen

Honda CR-Z Bisimoto Engineering (turbosprężarka, wzmocniony do 533 KM):

Honda CR-Z by Bisimoto Engineering
Honda CR-Z by Bisimoto Engineering

Honda CR-Z Sport Hybrid DSO Tuner (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by DSO Eyewear
Honda CR-Z by DSO Eyewear

Honda CR-Z Eibach Springs (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Eibach Springs
Honda CR-Z by Eibach Springs

Honda CR-Z Fortune Samurai Gold (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Fortune Motorsports
Honda CR-Z by Fortune Motorsports

Honda CR-Z Konig Wheels (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Konig Wheels
Honda CR-Z by Konig Wheels

Honda CR-Z Wraptivo Type-F Concept (kompresor, moc nieznana):

Honda CR-Z by Wraptivo
Honda CR-Z by Wraptivo

Honda CR-Z Show Project (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Auto Show Project Honda CR-Z
Auto Show Project Honda CR-Z

Honda CR-Z Tuning Magazine (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine
Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine

Honda CR-Z HFP (silnik seryjny lub drobne modyfikacje):

Honda CR-Z HFP
Honda CR-Z HFP
  • Honda CR-Z SEMA
  • Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development
  • Honda CR-Z Racer by Honda Performance Development
  • Honda CR-Z Hybrid R by HPD
  • Honda CR-Z Hybrid R by HPD
  • Honda CR-Z HFP
  • Honda CR-Z HFP
  • Honda CR-Z by Wraptivo
  • Honda CR-Z by Wraptivo
  • Honda CR-Z by Mugen
  • Honda CR-Z by Mugen
  • Honda CR-Z by Konig Wheels
  • Honda CR-Z by Konig Wheels
  • Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine
  • Honda CR-Z by Honda Tuning Magazine
  • Honda CR-Z by Fortune Motorsports
  • Honda CR-Z by Fortune Motorsports
  • Honda CR-Z by Eibach Springs
  • Honda CR-Z by Eibach Springs
  • Honda CR-Z by DSO Eyewear
  • Honda CR-Z by DSO Eyewear
  • Honda CR-Z by Bisimoto Engineering
  • Honda CR-Z by Bisimoto Engineering
  • Auto Show Project Honda CR-Z
  • Auto Show Project Honda CR-Z
[1/25] Honda CR-Z SEMA
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)