Wyjaśnienie problemu pedałów Toyoty [wideo]

Wyjaśnienie problemu pedałów Toyoty [wideo]
Bartosz Pokrzywiński

30.01.2010 16:00, aktual.: 02.10.2022 19:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dosłownie co kilka godzin w Internecie ukazują się nowe informacje dotyczące ogromnej akcji serwisowej Toyoty, która stała się tematem numer 1 na naszym blogu. Teraz mamy dla Was wyjaśnienie problemu oraz poradę, co należy zrobić w przypadku jego wystąpienia.

Dosłownie co kilka godzin w Internecie ukazują się nowe informacje dotyczące ogromnej akcji serwisowej Toyoty, która stała się tematem numer 1 na naszym blogu. Teraz mamy dla Was wyjaśnienie problemu oraz poradę, co należy zrobić w przypadku jego wystąpienia.

Reilly Brennan z AOL Autos oraz Sam Abuelsamid, wyjaśniają pokrótce budowę pedałów montowanych w Toyotach oraz opisują w jaki sposób może dojść do ewentualnego zablokowania, bądź bardzo powolnego "odbijania".

Sam Abuelsamid przez kilka lat pracował przy systemach ABS i zna się na układach hamulcowych. Na podstawie pedału z Toyoty Camry, Sam pokazuje element, który może po pewnym czasie "sprawiać problemy".

Co ciekawe, Reilly zwrócił uwagę na fakt, że mnóstwo osób ma obiekcie dotyczące stosowania elektronicznych pedałów (zamiast klasycznej linki, sygnał wędruje do komputera poprzez kabel). Również spotkałem się kiedyś z taką opinią - a co się stanie jak elektronika nawali albo komputerowi odbije? Równie dobrze linka może się gdzieś zaciąć. Interesujące jest to, że właśnie w elektronicznym pedale, nawaliła część mechaniczna.

Abuelsamid radzi - w przypadku wystąpienia awarii, musimy mocno na cisnąć na pedał hamulca, w miarę możliwości zatrzymać pojazd, wyłączyć silnik i natychmiast skontaktować się z serwisem.

Pamiętajcie, że akcja może również dotyczyć Toyot jeżdżących po polskich drogach.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także