Wojskowa zieleń na karoserii BMW M5

Jak w prosty i skuteczny sposób zareklamować nowe akcesoria do samochodu? Oczywiście, przygotować auto z tymi dodatkami w taki sposób, by wyglądało interesująco i świetnie prezentowało się na zdjęciach. Dobrym przykładem jest to BMW M5 F10, które stało się reklamówką obręczy kół firmy Vorsteiner.

Kute felgi  Vorsteiner V FF 105 w rozmiarze 20×8.5 z przodu i 20×10.5 z tyłu, są tu gwoździem programu, choć my zwracamy uwagę na pozostałe modyfikacje. Największe wrażenie robi oklejenie folią w matowym kolorze Military Green. Wojskowa zieleń dobrze leży na karoserii tej sportowej limuzyny, zwłaszcza po obniżeniu zawieszenia i dodaniu pakietu Vorsteiner VRS.
Kute felgi Vorsteiner V FF 105 w rozmiarze 20×8.5 z przodu i 20×10.5 z tyłu, są tu gwoździem programu, choć my zwracamy uwagę na pozostałe modyfikacje. Największe wrażenie robi oklejenie folią w matowym kolorze Military Green. Wojskowa zieleń dobrze leży na karoserii tej sportowej limuzyny, zwłaszcza po obniżeniu zawieszenia i dodaniu pakietu Vorsteiner VRS.
Marcin Łobodziński

16.01.2017 | aktual.: 01.10.2022 20:43

Zestaw aerodynamiczny Vorsteiner VRS składa się z dokładki przedniego zderzaka, nowej pokrywy bagażnika ze spojlerem oraz dyfuzora. Wszystkie te elementy wykonano z kompozytów węglowych. Wyraźnie widać, że auto jest obniżone i prawdopodobnie po modyfikacji silnika, wykonanej przez firmę SSR Performance, jednak w tym przypadku jest to mniej istotne.
Zestaw aerodynamiczny Vorsteiner VRS składa się z dokładki przedniego zderzaka, nowej pokrywy bagażnika ze spojlerem oraz dyfuzora. Wszystkie te elementy wykonano z kompozytów węglowych. Wyraźnie widać, że auto jest obniżone i prawdopodobnie po modyfikacji silnika, wykonanej przez firmę SSR Performance, jednak w tym przypadku jest to mniej istotne.
Przypominam, że seryjne M5 ma już i tak sporo mocy. Jednostka S63B44 w układzie V8 generuje dzięki podwójnemu doładowaniu 560 KM i 680 Nm. To wszystko trafia na tylną oś, więc o brak wrażeń z jazdy tym modelem nie ma się co martwić. Zwłaszcza, że po zdjęciu ogranicznika prędkości, samochód rozpędza się do 306 km/h, a pierwszą setkę osiąga po 4,3 s. W przypadku tego egzemplarza, przyczepności nie powinno zabraknąć, ponieważ na obręcze założono ogumienie Toyo Proxes R888 z bieżnikiem niemal wyścigowym.
Przypominam, że seryjne M5 ma już i tak sporo mocy. Jednostka S63B44 w układzie V8 generuje dzięki podwójnemu doładowaniu 560 KM i 680 Nm. To wszystko trafia na tylną oś, więc o brak wrażeń z jazdy tym modelem nie ma się co martwić. Zwłaszcza, że po zdjęciu ogranicznika prędkości, samochód rozpędza się do 306 km/h, a pierwszą setkę osiąga po 4,3 s. W przypadku tego egzemplarza, przyczepności nie powinno zabraknąć, ponieważ na obręcze założono ogumienie Toyo Proxes R888 z bieżnikiem niemal wyścigowym.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
tuninggaleria zdjęćBMW
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)