WAŻNE
TERAZ

Niebywałe. Kompromitacja Lecha Poznań na Gibraltarze

Większa rodzina Aston Martin Lagonda już wkrótce

Po dobrym przyjęciu Lagondy Taraf Aston Martin poszerzy ofertę modelową tej podmarki. Prezes AML Andy Palmer przyznał, że już teraz powstaje plan rozwoju oferty tych samochodów, ale nie zostanie on wprowadzony w życie, jeśli firma nie będzie osiągała swoich celów przychodowych.

Na razie rozważane jest wprowadzenie dwóch nowych modeli, chociaż jak zdradza Andy Palmer - trójka też jest brana pod uwagę.Na razie rozważane jest wprowadzenie dwóch nowych modeli, chociaż jak zdradza Andy Palmer - trójka też jest brana pod uwagę.
Mariusz Zmysłowski
Rozwój podmarki Lagonda oznacza jednocześnie śmierć modelu Rapide, co sugeruje sam prezes Astona Martina.
Rozwój podmarki Lagonda oznacza jednocześnie śmierć modelu Rapide, co sugeruje sam prezes Astona Martina.
Andy Palmer zdradza też, że brane jest pod uwagę nie tylko wprowadzenie nowej rodziny z osobnymi oznaczeniami, ale również wprowadzenie specjalnie dla niej nowych napędów. Nie chodzi tu jedynie o specjalnie budowane silniki, ale przede wszystkim o układy hybrydowe. Chociaż słowo "hybryda" w wypowiedzi Palmera nie pada, to jasno sugeruje on, że emisja spalin jest istotna dla tych modeli, ze względu na miejskie środowisko, w którym w głównej mierze poruszają się Lagondy.
Andy Palmer zdradza też, że brane jest pod uwagę nie tylko wprowadzenie nowej rodziny z osobnymi oznaczeniami, ale również wprowadzenie specjalnie dla niej nowych napędów. Nie chodzi tu jedynie o specjalnie budowane silniki, ale przede wszystkim o układy hybrydowe. Chociaż słowo "hybryda" w wypowiedzi Palmera nie pada, to jasno sugeruje on, że emisja spalin jest istotna dla tych modeli, ze względu na miejskie środowisko, w którym w głównej mierze poruszają się Lagondy.
Moim zdaniem to, co w ogóle nie zostało powiedziane czy zasugerowane przez Palmera, jest rzeczą najbardziej oczywistą. To wprowadzenie SUV-a. Rynki, na których intensywnie działa Aston Martin, wykazują duże zapotrzebowanie na tego typu pojazdy. Stworzenie SUV-a przez tę firmę jest więc jedynie kwestią czasu, tym bardziej, że już w 2009 roku Aston Martin pokazał koncept takiego pojazdu.
Moim zdaniem to, co w ogóle nie zostało powiedziane czy zasugerowane przez Palmera, jest rzeczą najbardziej oczywistą. To wprowadzenie SUV-a. Rynki, na których intensywnie działa Aston Martin, wykazują duże zapotrzebowanie na tego typu pojazdy. Stworzenie SUV-a przez tę firmę jest więc jedynie kwestią czasu, tym bardziej, że już w 2009 roku Aston Martin pokazał koncept takiego pojazdu.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł