VW przyjmuje zamówienia na Polo BlueMotion

VW przyjmuje zamówienia na Polo BlueMotion

VW Polo BlueMotion
VW Polo BlueMotion
Mateusz Gajewski
16.12.2009 08:00, aktualizacja: 10.10.2022 18:27

Ogromne, żłopiące duże ilości paliwa pojazdy powoli odchodzą do lamusa. Na ich miejsce wkraczają małe, miejskie samochody (wg. statystyk sprzedaży to aktualnie najpopularniejszy typ kupowanych pojazdów), które zużywają skromne ilości paliwa i emitują znikome ilości szkodliwych substancji do atmosfery. Przykładem może być najnowsza odsłona Volkswagena Polo w wersji BlueMotion. Czy wiecie, że pojazd ten potrzebuje średnio tylko 3,3-litra oleju napędowego aby przejechać 100 kilometrów?

Ogromne, żłopiące duże ilości paliwa pojazdy powoli odchodzą do lamusa. Na ich miejsce wkraczają małe, miejskie samochody (wg. statystyk sprzedaży to aktualnie najpopularniejszy typ kupowanych pojazdów), które zużywają skromne ilości paliwa i emitują znikome ilości szkodliwych substancji do atmosfery. Przykładem może być najnowsza odsłona Volkswagena Polo w wersji BlueMotion. Czy wiecie, że pojazd ten potrzebuje średnio tylko 3,3-litra oleju napędowego aby przejechać 100 kilometrów?

To niebywałe! Jeszcze jakiś czas temu (kilka lat wstecz) taki wynik byłby anomalią, a dziś podobne wartości uzyskują także inni producenci. Nowe Polo w wersji BlueMotion można więc śmiało nazwać najoszczędniejszym hatchbackiem, z pięcioma miejscami wewnątrz.

Obraz

Firma z Wolfsburga zaczęła właśnie przyjmować zamówienia na te samochody. Ciekaw jestem, ile osób zgłosi się po tak dobrze skonstruowane technicznie auto. Wszakże wiele osób deklaruje się, iż noszą się z zamiarem wymiany samochodu na bardziej oszczędny. Moim zdaniem nowe Polo w wersji BlueMotion jest idealnym wyborem. Gdyby tylko nie ta cena... Zapewne będzie dość wysoka. W Niemczech jest to wyjściowo 16,5 tysiąca euro, co przy dzisiejszym kursie przekłada się na ponad 70 tysięcy złotych! Zobaczymy, co na to polski oddział VW...

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)