WAŻNE
TERAZ

Iga grała o wszystko. Kosmiczne widowisko w WTA Finals

VW GOLF VI - polski cennik

Jeszcze niedawno prezentowaliśmy Wam ile trzeba będzie zapłacić za nowego Golfa w Wielkiej Brytanii. Natomiast już dziś, wchodząc na oficjalną polską stronę Volkswagena w dziale 'konfigurator' możemy znaleźć ceny nowego Golfa szóstej generacji. Ceny nie w euro, lecz w złotówkach, w naszym kraju niemiecka marka pozostała przy starej terminologii wersji wyposażenia : Trendline, Comfortline i Highline.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Jeszcze niedawno prezentowaliśmy Wam ile trzeba będzie zapłacić za nowego Golfa w Wielkiej Brytanii. Natomiast już dziś, wchodząc na oficjalną polską stronę Volkswagena w dziale 'konfigurator' możemy znaleźć ceny nowego Golfa szóstej generacji. Ceny nie w euro, lecz w złotówkach, w naszym kraju niemiecka marka pozostała przy starej terminologii wersji wyposażenia : Trendline, Comfortline i Highline.

Za podstawową wersję Trendline z trzydrzwiowym nadwoziem, wyposażoną w silnik benzynowy o pojemności 1.4, produkujący 80 koni mechanicznych trzeba zapłacić 51,890 zł. Co ciekawe przeglądając w ogłoszeniach starsze generacje tego hatchbacka wyraźnie widać, że dominują auta z silnikiem diesla. Najtańsza, wyżej wymieniona wersja z najsłabszym 110-cio konnym turbodieslem pod maską kosztuje 67,390 zł - bardzo dużo, szczególnie biorąc pod uwagę zapewnienia Niemców o obniżeniu cen nowej wersji.

Dopłacić trzeba nawet za inny kolor niż... biały. Czarny lub czerwony nazywane bez powodu kolorami "Specjalnymi" wymagają 450 zł dopłaty. Co ciekawe w naszym kraju dopłaty wymaga np. seryjnie montowany w Wielkiej Brytanii system stabilizacji toru jazdy ESP. Dobrą propozycją, czyniącą z niej konieczność jest "Pakiet 990", w skład którego wchodzi min. system radiowy z MP3 i ośmioma głośnikami, czujniki parkowania, autoalarm z niezależnym zasilaniem czy automatycznie obniżane lusterko pasażera podczas włączania wstecznego biegu. Cena takiego pakietu to 990 zł, niezależnie od wybranej wersji wyposażenia.

Link na stronę Volkswagena : Volkswagen

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód