VW Golf VI GTI oficjalnie

Volkswagen na kilka dni przed oficjalnym rozpoczęciem targów w Paryżu postanowił udostępnić oficjalne informacje i zdjęcia prezentujące Golfa VI w wersji GTI. Samochód ten będzie napędzany 2 litrową jednostką turbo, której moc ma wynosić 210KM. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się, aby coś zmieniono w stosunku do poprzedniej wersji Golfa GTI.

Obraz
Mateusz Gajewski

Volkswagen na kilka dni przed oficjalnym rozpoczęciem targów w Paryżu postanowił udostępnić oficjalne informacje i zdjęcia prezentujące Golfa VI w wersji GTI. Samochód ten będzie napędzany 2 litrową jednostką turbo, której moc ma wynosić 210KM. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się, aby coś zmieniono w stosunku do poprzedniej wersji Golfa GTI.

Nadwozie auta wręcz wygląda tak samo jak w Golfie V GTI. Tyczy się to czerwonych linii przedniego grilla, czarnych listw bocznych, oraz takich samych jak w przypadku poprzedniej wersji 18-calowych felg. Zastanawia więc na czym volkswagen chce tutaj zarobić, bowiem dwa Golfy GTI, nowej i starej generacji postawione obok siebie wyglądają praktycznie tak samo.

Różnice są naprawdę niewielkie. Oczywiście każdy z samochodów można poznać po innych lampach. Nowy Golf VI GTI różni się również przeciwmgielnymi światłami wkomponowanymi w zderzak. Ponadto tylny, dachowy spojler powiększył się nieco, a zderzak udekorowany jest eleganckimi zakończeniami układu wydechowego w postaci dwóch rur rozmieszczonych w rogach.

W środku Golf V GTI i jego nowsza wersja to jeden i ten sam samochód. Jego cechami szczególnymi są czarno-białe kubełkowe fotele, oraz sportowa kierownica, spłaszczona u dołu.

Wspomniana we wstępie jednostka ma rozpędzać Golfa VI GTI do 100km/h w 7,2 sekundy, a maksymalnie auto rozwinie prędkość 239 km/h.[block position="inside"]10573[/block]

Źródło: autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić