VW Golf VI - brakujące puzzle

Sporo o nowym Golfie już powiedziano, widzieliśmy nawet jak będzie wyglądał i cóż, musimy to przyznać - szału nie ma. To po prostu kolejny, zwykły, szary Golf, który jak jego starsi bracia znajdzie bardzo dużo nabywców. Do rzeczy jednak. Dokładnie dziś przypada data, kiedy to VW miał odsłonić wszystkie karty oznaczone logiem Golfa VI, jednak stało się to już wczoraj. Co więcej można dodać do jego opisu?

Mateusz Gajewski

Sporo o nowym Golfie już powiedziano, widzieliśmy nawet jak będzie wyglądał i cóż, musimy to przyznać - szału nie ma. To po prostu kolejny, zwykły, szary Golf, który jak jego starsi bracia znajdzie bardzo dużo nabywców. Do rzeczy jednak. Dokładnie dziś przypada data, kiedy to VW miał odsłonić wszystkie karty oznaczone logiem Golfa VI, jednak stało się to już wczoraj. Co więcej można dodać do jego opisu?

Warto wspomnieć o tym, że niemiecka firma szczyci się, iż ma to być podobno najcichszy Golf jaki kiedykolwiek wyjechał z fabryki VW, z zastrzeżeniem, że chodzi o "cichość" wnętrza. Warto również wspomnieć co nieco o silnikach, bowiem do tej pory z powodu braku oficjalnych informacji nie pisaliśmy nic na ich temat. W momencie wejścia na rynek nowy Golf ma być oferowany z dwoma jednostkami diesla TDi o pojemności 2 litrów, których moc ma wynosić 110 i 140KM, jednak jakiś czas po oficjalnym starcie VW planuje wprowadzić dodatkowo jednostkę TDi o mocy 170KM. Wersje benzynowe to jednostki o mocy 80 i 102KM, oraz wersje turbo mające w zanadrzu 122 i 160KM. Oprócz skrzyni manualnych klienci będą mogli również zdecydować się na półautomatyczną przekładnię 6-cio bądź 7-dmio biegową DSG, o podwójnym sprzęgle. Sprzedaż na naszym kontynencie ma się rozpocząć już w październiku tego roku. Startowa cena za najuboższą wersję to 16.500€.

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej