VW Fox wywrócony na "lewą stronę"?
Co zrobić, aby efektywnie i efektownie rozreklamować wnętrze pojazdu? Sceny podczas, których pasażerowie bawią się elementami wyposażenia, rozkoszują komfortową podróżą czy pakują do auta ogromne ilości bagaży już nikogo nie intrygują...
22.07.2010 | aktual.: 02.10.2022 21:09
Co zrobić, aby efektywnie i efektownie rozreklamować wnętrze pojazdu? Sceny podczas, których pasażerowie bawią się elementami wyposażenia, rozkoszują komfortową podróżą czy pakują do auta ogromne ilości bagaży już nikogo nie intrygują...
Na nowy sposób przedstawienia kabiny pasażerskiej wpadła brazylijska agencja AlmapBBDO, zajmująca kampaniami dla koncernu VAG. AlmapBBDO , tegoroczny zwycięzca Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions, zaproponował wywrócenie wnętrza reklamowanego pojazdu – VW Fox, na drugą, tak zwaną "lewą stronę". Efekt możecie zobaczyć na dwóch (poniższych i powyższych) zdjęciach. Jak Wam się podoba?
Źródło: Carscoop