WAŻNE
TERAZ

"Zagrożenie atakiem". Uruchomiono syreny ostrzegawcze w Świdniku

Volkswagen w mistrzostwach świata do końca 2019 roku

Zarząd Volkswagena podjął decyzję o pozostawieniu w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata swojego zespołu fabrycznego do końca sezonu 2019.

Obraz
Marcin Łobodziński

Volkswagen początkowo planował program do końca sezonu 2015, ale ze względu na sukcesy i znakomicie działający marketing podjął decyzję o jego przedłużeniu na kolejne 4 lata. Volkswagen od momentu pojawienia się w WRC zdominował mistrzostwa: wygrał 16 rajdów z 19, w których brali udział Sébastien Ogier i Jari-Matti Latvala. Francuz zwyciężył w 13 rajdach, a Fin w 3. Są liderami w tegorocznym sezonie i musiałby się zdarzyć cud, żeby kolejne podwójne mistrzostwo nie trafiło do VW.

Jesteśmy niezmiernie dumni z decyzji zarządu Volkswagena o pozostaniu w rajdowych mistrzostwach świata do 2019 roku. Volkswagen nigdy wcześniej nie wdrożył tak długoterminowego programu w motorsporcie. To jest ogromna motywacja dla całego zespołu, aby nie spocząć na laurach ani przez sekundę, tylko nadal pokazywać ten sam poziom pasji, determinacji i zaangażowania w celu dalszego odnoszenia sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata. Warunkiem powodzenia samych mistrzostw jest format zoptymalizowany do potrzeb telewizji, aby rajdy stały się jeszcze bardziej atrakcyjne dla publiczności. Wzywamy promotorów do współpracy z producentami, aby znacząco zwiększyć udział mediów w tej serii - powiedział szef zespołu, Jost Capito.

Rajdowe mistrzostwa świata FIA to dla Volkswagena idealna platforma do zademonstrowania wydajności, dynamiki i niezawodności swoich samochodów kibicom na całym świecie. Żadna inna seria nie jest tak zbliżona technologicznie do pojazdów produkcyjnych oraz warunków, jakie nasi klienci spotykają na drogach całego świata każdego dnia – powiedział dr Heinz-Jakob Neußer, członek zarządu Volkswagena odpowiedzialny za rozwój techniczny oraz program WRC.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił