Volkswagen e‑Golf – z prądem [Genewa 2013]

Volkswagen e-Golf to elektryczna wersja popularnego kompaktu. Ma przyzwoity zasięg, ale niewielką prędkość maksymalną.

Volkswagen e-Golf – z prądem [Genewa 2013]
Wojciech Kaczałek

20.02.2013 | aktual.: 07.10.2022 21:14

Volkswagen Golf VII w wersji na prąd zadebiutuje w marcu w Genewie. Samochód będzie miał napęd na przód. Moc będzie pochodziła z jednostki elektrycznej rozwijającej moc 116,6 KM i dysponującej momentem obrotowym rzędu 270 Nm.

Takie parametry pozwolą e-Golfowi na przyspieszanie od 0 do 100 km/h w 11,8 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 135 km/h. Litowo-jonowe baterie o pojemności 26,5 kWh zamontowano pod tylną kanapą. Ładowanie do pełna ze zwykłego gniazdka elektrycznego potrwa 5 godzin.

Nowy sprzęt sprawił, że Golf przybrał na wadze 250 kg. Zasięg Volkswagena sięga 175 km. Elektryczny samochód ma 3 tryby pracy. Normal jest standardowy. Po przełączeniu na Eco moc silnika zostanie zredukowana do 96 KM, a prędkość maksymalna do 120 km/h. Tryb Range (zasięg) wyłączy klimatyzację i ograniczy najwyższą prędkość do 95 km/h.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/7]

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)