Vetty początek końca?!
GM jak każdy inny producent na świecie ma dziś problemy. Jedni mają większe, inni mniejsze. GM ma zdecydowania te WIĘKSZE.
08.10.2008 | aktual.: 02.10.2022 15:37
Słabnąca sprzedaż, nowe regulacje prawne oraz eko-szał spowodowały, że GM bardzo potrzebuje pieniędzy. Zaczyna więc ciąć i ciąć koszty. Niestety nie jest to jedyna droga ku zadowoleniu księgowych koncernu. Dość smutne wieści dotarły z działu zajmującego się legendarną Corvettą.
GM jak każdy inny producent na świecie ma dziś problemy. Jedni mają większe, inni mniejsze. GM ma zdecydowania te WIĘKSZE.
Słabnąca sprzedaż, nowe regulacje prawne oraz eko-szał spowodowały, że GM bardzo potrzebuje pieniędzy. Zaczyna więc ciąć i ciąć koszty. Niestety nie jest to jedyna droga ku zadowoleniu księgowych koncernu. Dość smutne wieści dotarły z działu zajmującego się legendarną Corvettą.
Najnowsze informacje głoszą, że nowa generacja C7 nie nadejdzie wcześniej niż przed 2014 rokiem. Jakoś nie chce się wierzyć, ale tak prawdopodobnie będzie. Podobnie rozprawiono się z centralnym umieszczeniem silnika. Powiem krótko - nie ma co liczyć! Projekt upadł. I ostatnia, choć chyba najbardziej tragiczna informacja. Nowa Vetta zgubi dwa cylindry. Będzie napędzana 6-cylindrowym silnikiem. Cóż, legendy odchodzą...