Chociaż w hot hatchach zawsze chodziło o dobrą zabawę, do poważnych samochodów sportowych było im trochę daleko. W ostatnich latach sporo się jednak zmieniło, a te kompaktowe samochody potrafią coraz więcej. Nauczyły się już przyspieszać w niesamowitym tempie, a teraz mają nową sztuczkę – tryb driftu. Co to jest i jak działa? CZYTAJ WIĘCEJ
Hyundai ma dobrą passę, jeśli chodzi o linię N. Każdy kolejny samochód oznaczony tą literą zdobywa rzesze fanów, przede wszystkim za ich sportowe walory. Tylko, gdzie są granice? Jak bardzo sportowy powinien być crossover, nawet jeśli występuje w szybszej wersji? W przypadku Kony N pewne granice mogły zostać przekroczone. CZYTAJ WIĘCEJ
Kiedy myślisz o japońskim hybrydowym SUV-ie, prawdopodobnie masz przed oczami Toyotę RAV4. Jest jednak na rynku drugi, teoretycznie bardzo podobny samochód – Honda CR-V Hybrid, w którym w dodatku hybryda została stworzona według zupełnie innej koncepcji, niż Toyota. Tylko, czy "inna", znaczy lepsza od Toyoty? CZYTAJ WIĘCEJ
Lexus był kiedyś nowy w segmencie premium, ale do dzisiaj zdążył wydeptać już szlaki i nikt jego pozycji nie kwestionuje. DS jest teraz "tym nowym" – czy uda mu się osiągnąć taki sukces, jak Lexusowi? Porównaliśmy dwie limuzyny segmentu premium, żeby to sprawdzić. CZYTAJ WIĘCEJ
Z tym, że Hyundai i30 N jest jednym z najfajniejszych hot hatchy, raczej nikt nie dyskutuje. Nie jest jednak tajemnicą, że do pełni szczęścia brakowało w nim automatu. Pojawił się przy okazji face liftingu, ale czy faktycznie jest teraz lepszy? CZYTAJ WIĘCEJ
Ssangyong na pewno nie jest nową marką, ale raczej nie zyskał wielkiej popularności nad Wisłą. Okazuje się, że w tych samochodach można się zaskoczyć na wielu frontach – tak pod względem jakości, jak i ceny. CZYTAJ WIĘCEJ
Choć do niedawna były domeną tylko najdroższych samochodów, teraz trafiają do coraz szerszego grona odbiorców. Wyjaśniamy, jak działają systemy pozwalające widzieć więcej w nocy i czy warto do nich dopłacać. CZYTAJ WIĘCEJ
Czy ciężkie porsche to nadal porsche? Oczywiście, przecież po to kupujemy samochód tej marki, żeby prowadził się sportowo–nawet, jeśli mówimy o wielkim cayenne. Zobaczcie, jak musieli się napracować inżynierowie, żeby zmieścić je w każdy zakręt. CZYTAJ WIĘCEJ
180 tysięcy za Seata Leona to byłoby sporo, ale za auto z logo Cupry? Cóż, nadal dużo, ale w tej wersji dostajemy za to zaskakujące wyposażenie i osiągi. Zobaczcie sami, zapraszam na film. CZYTAJ WIĘCEJ
Czy tani samochód może być dobrze wyposażony? Rzadko. A czy dobrze wyposażony samochód może być prosty konstrukcyjnie? To też nie idzie w parze. Hyundai Bayon łączy te cechy, ale czy docenią je klienci? CZYTAJ WIĘCEJ