Toyota przeprasza [wideo]
Gigantyczna akcja serwisowa Toyoty stała się numerem 1 na większości stronach motoryzacyjnych w miejscach dotkniętych usterkami, czyli również w Polsce. Japoński producent znalazł się chyba w najgorszym z możliwych położeń - musi przepraszać swoich klientów przy każdej okazji.
08.02.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:01
Gigantyczna akcja serwisowa Toyoty stała się numerem 1 na większości stronach motoryzacyjnych w miejscach dotkniętych usterkami, czyli również w Polsce. Japoński producent znalazł się chyba w najgorszym z możliwych położeń - musi przepraszać swoich klientów przy każdej okazji.
Nawet na stronie internetowej Toyota.pl dyrektor handlowy Toyota Motor Poland wyraża ubolewania nad problemem wadliwych pedałów gazu montowanych w nowych autach japońskiego koncernu.
W Polsce do ASO zaproszono 80.000 samochodów, ogólnoświatowe liczby idą w miliony, trudno się doliczyć. Pamiętam, że swego czasu przy akcjach serwisowych pojawiały się przypuszczenia - a może oni to robią specjalnie, żeby przypomnieć klientom o swoim istnieniu i zapewnić ich o tym, że marka pamięta o każdym użytkowniku?
Jeżeli jakimś cudem, naprawdę cudem, okazałoby się, że to również jest akcja serwisowa, pedały działają (0.00001% szans), a Toyota zyskałaby jeszcze lepszy wizerunek, byłaby to najgenialniejsza kampania reklamowa na świecie.
Toyota Recall Ad.wmv
Po obejrzeniu tego materiału naprawdę zrobiło mi się żal Toyoty.
Źródło: Autoblog