Toyota przeprasza [wideo]

Toyota przeprasza [wideo]

Toyota przeprasza [wideo]
Bartosz Pokrzywiński
08.02.2010 14:00, aktualizacja: 02.10.2022 20:01

Gigantyczna akcja serwisowa Toyoty stała się numerem 1 na większości stronach motoryzacyjnych w miejscach dotkniętych usterkami, czyli również w Polsce. Japoński producent znalazł się chyba w najgorszym z możliwych położeń - musi przepraszać swoich klientów przy każdej okazji.

Gigantyczna akcja serwisowa Toyoty stała się numerem 1 na większości stronach motoryzacyjnych w miejscach dotkniętych usterkami, czyli również w Polsce. Japoński producent znalazł się chyba w najgorszym z możliwych położeń - musi przepraszać swoich klientów przy każdej okazji.

Nawet na stronie internetowej Toyota.pl dyrektor handlowy Toyota Motor Poland wyraża ubolewania nad problemem wadliwych pedałów gazu montowanych w nowych autach japońskiego koncernu.

W Polsce do ASO zaproszono 80.000 samochodów, ogólnoświatowe liczby idą w miliony, trudno się doliczyć. Pamiętam, że swego czasu przy akcjach serwisowych pojawiały się przypuszczenia - a może oni to robią specjalnie, żeby przypomnieć klientom o swoim istnieniu i zapewnić ich o tym, że marka pamięta o każdym użytkowniku?

Jeżeli jakimś cudem, naprawdę cudem, okazałoby się, że to również jest akcja serwisowa, pedały działają (0.00001% szans), a Toyota zyskałaby jeszcze lepszy wizerunek, byłaby to najgenialniejsza kampania reklamowa na świecie.

Toyota Recall Ad.wmv

Po obejrzeniu tego materiału naprawdę zrobiło mi się żal Toyoty.

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)