Toyota GT86 Cup Edition - nowe buty i bilet do piekła

Choć nowa Toyota GT86 jest jeszcze autem dość świeżym, producent nie poprzestaje na bazowych odmianach i wypuszcza na rynek limitowaną edycję. Wersję Cup Edition wyróżniają nowe koła i kilka drobnych elementów stylistycznych. Dodatkową atrakcją dla kupujących ma być VIP-owski karnet na tor Nürburgring.

Obraz
Piotr Wereszczyński

Choć nowa Toyota GT86 jest jeszcze autem dość świeżym, producent nie poprzestaje na bazowych odmianach i wypuszcza na rynek limitowaną edycję. Wersję Cup Edition wyróżniają nowe koła i kilka drobnych elementów stylistycznych. Dodatkową atrakcją dla kupujących ma być VIP-owski karnet na tor Nürburgring.

Edycję specjalną od podstawowej odmiany odróżniają przede wszystkim koła. Na 18-calowe felgi OZ Ultraleggera naciągnięto opony Pirelli P Zero Nero GT, które mają zapewnić lepszą przyczepność. Jednostka napędowa nie została zmieniona. Pomimo że auto zostało zmodyfikowane z myślą o jeździe po torze, pod prawą stopą kierowca nadal ma do dyspozycji 200 KM.

Obraz

Z wyglądu wersję specjalną od zwykłej różni lakier, który jest dostępny w trzech kolorach (czarny, biały i czerwony), oraz niewielki spojler na klapie bagażnika. W środku pasażerów będą otaczać głównie skóra i Alcantara, zaś numer auta wybity na aluminiowej blaszce i napis "Cup Edition" będą przypominać kierowcy, dlaczego jego samochód jest wyjątkowy. Do wozu Toyota dorzuca wejściówkę VIP na tor Nürburgring.

Toyota GT86 Cup Edition powstała, aby uczcić przystąpienie producenta do serii wyścigowej VLN Endurance Championship. Produkcja zostanie ograniczona do zaledwie 86 sztuk, a cena każdego egzemplarza będzie wyższa o 2860 euro od bazowej. Auto ma być dostępne już w kwietniu. Niestety, nie wiadomo, czy trafi do Polski.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/16] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoops

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀