Test: Suzuki DR-Z400S

Suzuki jest ważnym producentem, jeśli chodzi o off-road. Ważnym modelem w gamie japońskiego producenta jest DR-400, który jest obecny na rynku od 2000 roku. Dziś ten popularny model sprzedawany jest w wersji 400S i 400SM. Amerykańscy dziennikarze motoryzacyjni wypróbowali możliwości Suzuki DR-Z400s. Co pokazał test?

Obraz
Damian Zarzycki

Suzuki jest ważnym producentem, jeśli chodzi o off-road. Ważnym modelem w gamie japońskiego producenta jest DR-400, który jest obecny na rynku od 2000 roku. Dziś ten popularny model sprzedawany jest w wersji 400S i 400SM. Amerykańscy dziennikarze motoryzacyjni wypróbowali możliwości Suzuki DR-Z400s. Co pokazał test?

Suzuki DR-Z400 został zbudowany na płycie DR350, który był hitem sprzedaży i jednym z najbardziej udanych modeli off-roadu. Model 400 kontynuował tradycję i zyskał uznanie fanów. Jest to motocykl klasy średniej przeznaczony do off-roadu. Amerykańscy dziennikarze wypróbowali DR-400S z pojemnością 450 cm3 i pakietem "sport".

Testerzy radzą fanom, którzy pragną szaleć w terenie zamianę standardowych opon na bardziej wytrzymałe. Testowany model został zaopatrzony w opony Dunlop 606. Podobnie jak starszy brat - DR650 motocykl Suzuki ma poważną wadę dla zwykłego, przeciętnego kierowcy - siedzenie jest wyjątkowo twarde i niewygodne. Jednak dla fanów ostrej jazdy w terenie jest to zaleta.

Rama wykonana jest z aluminium. Motocykl jest na tyle lekki, że jazda nim nie sprawia trudności. Zawieszenie zostało tak dobrane, by cieszyć jazdą. Skrzynia biegów ma 5 przełożeń, które szybko się zmieniają, co pomaga przy technicznej jeździe. Brak jakiejkolwiek osłony przed wiatrem jest pewnym mankamentem, ale pomaga rozpędzać motocykl do szybkiej prędkości w krótkim czasie.

  • Jeździliśmy po 120 km/h, a to i tak czułem, że mogę pojechać szybciej - tłumaczy jeden z testerów.

DR-Z400S nie jest najszybszym i najlepszym motocyklem w świecie off-road. Jednak jego atrakcyjna cena oraz frajda, jaką zapewnia podczas jazdy czynią go bardzo atrakcyjnym produktem, który od lat zwraca uwagę fanów.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są