Test: Suzuki DR-Z400S

Suzuki jest ważnym producentem, jeśli chodzi o off-road. Ważnym modelem w gamie japońskiego producenta jest DR-400, który jest obecny na rynku od 2000 roku. Dziś ten popularny model sprzedawany jest w wersji 400S i 400SM. Amerykańscy dziennikarze motoryzacyjni wypróbowali możliwości Suzuki DR-Z400s. Co pokazał test?

Obraz
Damian Zarzycki

Suzuki jest ważnym producentem, jeśli chodzi o off-road. Ważnym modelem w gamie japońskiego producenta jest DR-400, który jest obecny na rynku od 2000 roku. Dziś ten popularny model sprzedawany jest w wersji 400S i 400SM. Amerykańscy dziennikarze motoryzacyjni wypróbowali możliwości Suzuki DR-Z400s. Co pokazał test?

Suzuki DR-Z400 został zbudowany na płycie DR350, który był hitem sprzedaży i jednym z najbardziej udanych modeli off-roadu. Model 400 kontynuował tradycję i zyskał uznanie fanów. Jest to motocykl klasy średniej przeznaczony do off-roadu. Amerykańscy dziennikarze wypróbowali DR-400S z pojemnością 450 cm3 i pakietem "sport".

Testerzy radzą fanom, którzy pragną szaleć w terenie zamianę standardowych opon na bardziej wytrzymałe. Testowany model został zaopatrzony w opony Dunlop 606. Podobnie jak starszy brat - DR650 motocykl Suzuki ma poważną wadę dla zwykłego, przeciętnego kierowcy - siedzenie jest wyjątkowo twarde i niewygodne. Jednak dla fanów ostrej jazdy w terenie jest to zaleta.

Rama wykonana jest z aluminium. Motocykl jest na tyle lekki, że jazda nim nie sprawia trudności. Zawieszenie zostało tak dobrane, by cieszyć jazdą. Skrzynia biegów ma 5 przełożeń, które szybko się zmieniają, co pomaga przy technicznej jeździe. Brak jakiejkolwiek osłony przed wiatrem jest pewnym mankamentem, ale pomaga rozpędzać motocykl do szybkiej prędkości w krótkim czasie.

  • Jeździliśmy po 120 km/h, a to i tak czułem, że mogę pojechać szybciej - tłumaczy jeden z testerów.

DR-Z400S nie jest najszybszym i najlepszym motocyklem w świecie off-road. Jednak jego atrakcyjna cena oraz frajda, jaką zapewnia podczas jazdy czynią go bardzo atrakcyjnym produktem, który od lat zwraca uwagę fanów.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Marka wróciła na polski rynek. Właśnie otwiera drugi salon
Marka wróciła na polski rynek. Właśnie otwiera drugi salon
Jaguar: Robimy rewolucję. Też Jaguar: zwalniamy głównego stylistę
Jaguar: Robimy rewolucję. Też Jaguar: zwalniamy głównego stylistę
Obywatelskie zatrzymanie: pijany kierowca ciężarówki wpadł na MOP-ie
Obywatelskie zatrzymanie: pijany kierowca ciężarówki wpadł na MOP-ie
Siedem oszczędnych kombi z drugiej ręki. Palą mniej niż 5 l/100 km
Siedem oszczędnych kombi z drugiej ręki. Palą mniej niż 5 l/100 km
Było pożegnanie, jest wskrzeszenie. Alfa Romeo przywraca Giulię i Stelvio Quadrifoglio w edycji Collezione
Było pożegnanie, jest wskrzeszenie. Alfa Romeo przywraca Giulię i Stelvio Quadrifoglio w edycji Collezione
Otwarcie na dniach. Jest data dla kluczowej drogi
Otwarcie na dniach. Jest data dla kluczowej drogi
911 jako PHEV? Porsche tłumaczy, czemu to nie wchodzi w grę
911 jako PHEV? Porsche tłumaczy, czemu to nie wchodzi w grę
Używany elektryk odstraszył mnie dopiero na publicznej ładowarce
Używany elektryk odstraszył mnie dopiero na publicznej ładowarce
Ford rozważa wprowadzenie taniego elektrycznego sedana z napędem na tył
Ford rozważa wprowadzenie taniego elektrycznego sedana z napędem na tył
Wideo: Po pijanemu skasował rogatki. Zapłaci dziesiątki tysięcy złotych
Wideo: Po pijanemu skasował rogatki. Zapłaci dziesiątki tysięcy złotych
Prezydent podpisał zmiany w rejestracji aut. Kierowcy czekali od lat
Prezydent podpisał zmiany w rejestracji aut. Kierowcy czekali od lat
2500 zł kary. Dotyczy nawet pieszego
2500 zł kary. Dotyczy nawet pieszego
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟