Super Bowl: 3 miliony za 30 sekund reklamy
Reklama, którą widzicie poniżej to film jaki Audi zaprezentowało podczas zeszłorocznego finału pucharu Super Bowl w Ameryce Północnej. Sam spot pojawił się w przerwie pomiędzy kolejnymi kwartami meczu i kosztowała zapewne krocie. Super Bowl słynie bowiem z tego (poza walorami sportowymi), że reklamy emitowane w telewizji podczas jego trwania są najdroższe na świecie.
12.12.2008 | aktual.: 02.10.2022 16:00
Plotki mówią o kwocie 3 milionów dolarów za emisję 30 sekundowego nagrania. Sprawdziliście dokładnie czas powyższej reklamy? Dokładnie. 6 okrągłych milionów.
Reklama, którą widzicie poniżej to film jaki Audi zaprezentowało podczas zeszłorocznego finału pucharu Super Bowl w Ameryce Północnej. Sam spot pojawił się w przerwie pomiędzy kolejnymi kwartami meczu i kosztowała zapewne krocie. Super Bowl słynie bowiem z tego (poza walorami sportowymi), że reklamy emitowane w telewizji podczas jego trwania są najdroższe na świecie.
Plotki mówią o kwocie 3 milionów dolarów za emisję 30 sekundowego nagrania. Sprawdziliście dokładnie czas powyższej reklamy? Dokładnie. 6 okrągłych milionów.
Główne prawa do emisji Super Bowl w telewizji posiada stacja NBC. Już teraz mówi się o tym, że Audi wykupiło sobie 60 sekund czasu antenowego w pierwszej przerwie, podczas przyszłorocznego finału. Firma chce zwiększyć zainteresowanie swoją marką oraz polepszyć oglądalność swojej strony internetowej (w zeszłym roku ilość wyświetleń się potroiła w miesiąc po emisji spotu reklamowego).
Źródło: autoblog