Subaru Legacy oficjalnie

Już są! Subaru opublikowało oficjalne zdjęcia nowego Legacy, który trafi do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych latem tego roku. Na premierę tego auta na naszym kontynencie będziemy musieli poczekać do Frankfurt Auto Show we wrześniu.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Już są! Subaru opublikowało oficjalne zdjęcia nowego Legacy, który trafi do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych latem tego roku. Na premierę tego auta na naszym kontynencie będziemy musieli poczekać do Frankfurt Auto Show we wrześniu.

Pierwsza myśl - auto różni się od modelu koncepcyjnego zaprezentowanego w Detroit, linia nadwozia jest w przypadku samochodu produkcyjnego mniej agresywna. Oficjalna premiera Legacy w Stanach Zjednoczonych nastąpi na New York International Auto Show już w przyszłym tygodniu. Subaru dostępne będzie w Stanach z odświeżoną linią silników, między innymi z boxerem o pojemności 3.6-litra.

Nadwozie może się podobać, ja odnajduję podobieństwo drzwi i klamek do Toyoty Avensis i tyłu do Lexusa GS. Auto zbudowano na powiększonej płycie podłogowej, rozstaw osi urósł o 3.2-cala, w stosunku do poprzednika. W efekcie wewnątrz odnajdziemy więcej miejsca, pojemniejszy jest również bagażnik.

W tym momencie mamy do dyspozycji jedynie informacje dotyczące modelu oferowanego za wielką wodą, tam Legacy będzie oferowane z napędem Subaru Symmetrical All-Wheel System. Najsłabsza jednostka o pojemności 2.5-litra(boxer oczywiście) ma produkować 170 koni mechanicznych. Motor będzie napędzał koła za pomocą 6-biegowej przekładni manualnej albo nowoczesnej skrzyni automatycznej Lineatronic CVT. Najmocniejsze Legacy ma nosić oznaczenie 2.5GT(mocniejsze od 3.6) turbo ma pomagać w produkcji 265 koni mechanicznych. Efekt? Przyspieszenie od zera do setki w czasie poniżej sześciu sekund.

Na naszym kontynencie Subaru będzie oferowane z mniejszą jednostką benzynową 2.0 i dieslowskimi boxerami, więcej szczegółów dopiero we Frankfurcie.

Jak Wam się podoba?[block position="inside"]10169[/block]

Źródło: carscoop.blogspot.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił