Street Legal na ulicach Łodzi

Po raz trzeci już rozegrano przedwczoraj wyścigi serii Street Legal w Łodzi. Pomimo niesprzyjającej pogody w szranki stanęło około 100 uczestników. Warto wspomnieć, że Łódź jest jedynym takim miastem na świecie, gdzie wyścigi równoległe odbywają się legalnie. Oczywiście nie odbyło się bez spięć i zgrzytów.

Mateusz Gajewski

Po raz trzeci już rozegrano przedwczoraj wyścigi serii Street Legal w Łodzi. Pomimo niesprzyjającej pogody w szranki stanęło około 100 uczestników. Warto wspomnieć, że Łódź jest jedynym takim miastem na świecie, gdzie wyścigi równoległe odbywają się legalnie. Oczywiście nie odbyło się bez spięć i zgrzytów.

Co nawaliło? Po części organizacja, bowiem kibice, którzy stawili się aby dopingować kierowców nie mieli gdzie zaparkować swoich aut. Mieli do wyboru dwie alternatywy - albo dotrzeć za pomocą tramwaju/autobusu, bądź pozostawić auto na jednej z położonych nieopodal osiedlowych uliczek, jednak moim zdaniem jedynym rozważnym wyborem była opcja numer 1.

Poza tym, niemiłym akcentem okazali się również kierowcy, którzy przejeżdżając jednym pasem ulicy Rokicińskiej narzekali na organizatorów, gdyż na potrzeby wyścigu zamknięto jedną nitkę, co spowodowało spore korki.

Same zawodny jednak się udały i czuwający nad bezpieczeństwem policjanci i ochroniarze świetnie spełnili powierzone im zadania. Ogółem przewidziano 9 wyścigów po których zostaną wyłonieni zwycięzcy w konkretnych kategoriach.

Wyścigi nie potrwały jednak tak długo, jak przewidywano, bowiem o godzinie 23 zakończył się czas przyznany przez Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.

  • Wszystkich zawodników i działaczy, którzy tą imprezę zorganizowali, za zaistniałą sytuację przepraszam - powiedział Lech Ryszewski, Prezes Automobilklubu Łódzkiego.
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej