Stać Cię na Bugatti Veyron [wideo]

Czy wśród nas znajdzie się taka osoba, która nigdy nie marzyła o tym, żeby mieć w garażu swojego własnego Veyrona? Przez kilka lat najszybsze auto na świecie osiągające prędkość 407 kilometrów na godzinę, kosztuje jednak blisko milion euro. Są wśród nas jednak desperaci geniusze, którzy potrafią samemu zbudować sobie takie cudo.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Miałem to szczęście, że wychowywałem się w latach 90-tych, a więc klocki LEGO, które śmiało można nazwać jednym z symboli wolnej Polski, miałem na wyciągnięcie ręki. Rodziców ręki. Podobnie było z samochodami zdalnie sterowanymi, jednak na samym początku lat 90-tych, na to już mogli sobie pozwolić tylko nieliczni. Nigdy nawet nie przyszło mi wówczas do głowy, że można połączyć LEGO i zdalne sterowanie. Wtedy pojawiła się seria Technic, a ja niestety, musiałem chodzić do szkoły.

Takie klocki, które dają praktycznie nieograniczone możliwości, uczą zasad mechaniki, mają naprawdę niezły potencjał. Czy ktoś z naszych czytelników ma 5-6-letnią pociechę? Jeżeli tak, to po obejrzeniu tego filmu, na pewno zainwestuje pół swojej wypłaty, w klocki.

LEGO Sequential Gearbox (7+R) on a Bugatti Veyron 16.4

Twórca tego zdalnie sterowanego Bugatti Veyrona w skali 1:8 jest geniuszem. Zrobił on nie tylko zawieszenie, hamulce, dyferencjał, ruchomy tylny spojler czy zdejmowany dach wersji Grand Sport, ale również skrzynię biegów. Pełen podziw, szacunek... daj się pobawić!

Ciekawe ile pieniędzy i czasu musiał włożyć w budowę tej "zabawki".

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km