Specjalne pakiety dla Chevroletów

Europejski oddział Chevroleta we współpracy z odwiecznym tunerem koncernu GM, firmą Irmscher, wprowadza na rynek specjalne pakiety poprawiające wygląd, i nie tylko. Będą one dostępne dla Aveo, Cruze oraz dla największego auta w ofercie, czyli Captivy.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Europejski oddział Chevroleta we współpracy z odwiecznym tunerem koncernu GM, firmą Irmscher, wprowadza na rynek specjalne pakiety poprawiające wygląd, i nie tylko. Będą one dostępne dla Aveo, Cruze oraz dla największego auta w ofercie, czyli Captivy.

Pakiet Sport bez problemu można zamontować do Aveo w wersji trzy oraz pięciodrzwiowej, a także dla obu wariantów silnikowych 1.2 i 1.4-litra. W skład tego zestawu wchodzi sportowe zawieszenie, które obniża auto o 30mm, 15-calowe, czarne felgi z oponami 195/45 R15, układ wydechowy ze stali nierdzewnej oraz lotka dachowa. Cena takiego pakietu to 1.990 euro.

Tyle samo trzeba zapłacić za zestaw, który powstał dla Chevroleta Cruze. Tutaj już jednak Irmscher maczał swoje palce. Pakiet jest dostępny dla Cruze ze 141-konnym silnikiem benzynowym 1.8 oraz w wersji z Dieslem 2.0 o mocy 150 koni mechanicznych. W przypadku tego auta również mamy do czynienia z obniżonym zawieszeniem, nowymi 18-calowymi felgami wciśniętymi w opony 225/45 R18, ozdobnymi progami ze stali nierdzewnej, ulepszonym układem wydechowym, a wszystko oczywiście sygnowane logo Irmscher.

W przypadku Captivy chodzi bardziej o nową wersję wyposażenia. Nazywa się ona Family Edition i w jej skład wchodzi tempomat, czujniki cofania, klimatyzacja, skórzana tapicerka z drążkiem zmiany biegów i kierownicą pokrytą skórą oraz lepszy zestaw audio.

Za Captivę Family Edition z silnikiem benzynowym trzeba zapłacić 26.590 euro, natomiast za wersję z Dieslem 28.190 euro.

Podoba mi się zestaw dla modelu Cruze, ale co to za tablica rejestracyjna?[block position="inside"]9476[/block]

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe