Sébastien Ogier chce podwyżki od Volkswagena

Sébastien Ogier ma trzyletnią umowę z Volkswagenem, która kończy się wraz z tym sezonem. Francuz żąda od zespołu podwyżki.

Obraz
Źródło zdjęć: © fot. VW Motorsport
Marcin Łobodziński

Według szacunków, Sébastien Ogier zarobił pracując dla Volkswagen około 10 mln euro bez premii. Obecnie trwają rozmowy na temat przedłużenia kontraktu, ale według Autosportu między Francuzem, a Jostem Capito, szefem VW Motorsport pojawiły się napięcia. Nie chodzi tylko o pensję, ale także o proponowane zmiany w regulaminie WRC, które popiera i próbuje przeforsować Capito, a jednocześnie nie podobają się one Ogierowi. Ponadto jak co rok rozmowy o przyszłości zaczęły się po Rajdzie Niemiec, którego Ogier nie ukończył.

Tymczasem Jost Capito nie widzi powodu by skład najlepszego zespołu w mistrzostwach miał się zmienić: Myślę, że w przyszłym roku Sébastien będzie jeździł naszym samochodem. Nie widzę powodu, żeby cokolwiek zmieniać w naszym składzie. Jesteśmy zadowoleni z kierowców, a oni są zadowoleni z nas. Nie ma powodu, by nie kontynuować współpracy z całą trójką.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀