Renault Talisman przeszło facelifting. Ceny modelu w Polsce

Flagowy model Renault jest z nami od 2015 roku. Niedawno został odświeżony. Chętni klienci mogą już składać zamówienia na egzemplarze po liftingu. Za "nowego" Talismana trzeba wyłożyć co najmniej 119 400 zł.

Talisman wyładniał i zyskał bogatsze wyposażenie.Talisman wyładniał i zyskał bogatsze wyposażenie.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Renault Talisman nie jest najpopularniejszym modelem klasy średniej, ale przeprowadzony niedawno facelifting powinien przyczynić się do wzrostu zainteresowania klientów. Auto zyskało nie tylko świeższy wygląd i nowe opcje wykończenia, lecz przede wszystkim bogatsze wyposażenie.

Na pokładzie znajdziemy teraz m.in. szereg systemów wsparcia kierowcy, nowe multimedia z możliwością zdalnej aktualizacji czy opcjonalne, matrycowe reflektory LED. Silniki pozostały bez zmian, choć w niedługim czasie z uwagi na coraz ostrzejsze normy emisji spalin powinniśmy spodziewać się wycofania benzyniaka 1.8 TCe o mocy 225 KM.

Renault Talisman - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.3 TCe 160 KM EDC - od 119 400 zł
  • 1.8 TCe 225 KM EDC - od 184 400 zł

Silniki diesla:

  • 1.7 Blue dCi 150 KM 6MT - od 126 400 zł
  • 1.7 Blue dCi 150 KM EDC - od 150 400 zł
  • 2.0 dCi 200 KM EDC - od 184 400 zł

Jak widać, silniki benzynowe można parować wyłącznie z przekładnią automatyczną, podobnie jak najmocniejszego diesla. Klienci mają do wyboru trzy wersje wyposażenia różniące się charakterem i liczbą dodatków, choć już bazowy wariant absolutnie nie rozczarowuje w tej kwestii.

Talisman nadal oferowany jest w dwóch wersjach nadwoziowych - sedan oraz kombi (określane przez Renault mianem Grandtour). Praktyczna odmiana wymaga dopłaty 4 tys. zł niezależnie od wybranego napędu i wyposażenia.

Renault Talisman - wersje wyposażenia:

  • Zen - od 119 400 zł - bazowy wariant poza automatyczną klimatyzacją i licznymi systemami wsparcia kierowcy oferuje także system bezkluczykowy, multimedia EasyLink z 7-calowym wyświetlaczem i pełne oświetlenie LED.
  • Intens - od 128 400 zł - tutaj dodatkowo można liczyć na zestaw cyfrowych zegarów, multimedia z większym ekranem o przekątnej 9,3 cala, 17-calowe felgi, kamerę cofania i komplet czujników parkowania.
  • Initiale Paris - od 184 400 zł - topowy wariant kusi luksusowymi dodatkami, takimi jak tapicerka ze skóry Nappa, matrycowe światła LED, system audio Bose i system 4 kół skrętnych 4Control.
Wybrane dla Ciebie
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było