Renault Fluence zamknięte w sejfie
14 grudnia 2009 roku zadebiutował w Polsce nowy sedan od Renault nazwany Fluence. Francuski producent przewidział specjalne promocyjne ceny z okazji wprowadzenia na rynek tego modelu. Najpierw jednak, auto musiało odczekać swoje w warszawskim sejfie.
07.01.2010 | aktual.: 02.10.2022 19:46
14 grudnia 2009 roku zadebiutował w Polsce nowy sedan od Renault nazwany Fluence. Francuski producent przewidział specjalne promocyjne ceny z okazji wprowadzenia na rynek tego modelu. Najpierw jednak, auto musiało odczekać swoje w warszawskim sejfie.
Fluence przez dwa tygodnie eksponowane było w ogromnym sejfie przed galerią handlową Złote Tarasy w Warszawie. Przez ten czas auto miało zobaczyć około 650 tysięcy osób.
Przeszklony, pancerny sejf jest konstrukcją, która powstała specjalnie na potrzeby ekspozycji. Całość waży dwie tony, wnętrze zostało dodatkowo oświetlone diodami LED. Produkcją i ekspozycją sejfu zajęła się agencja reklamowa Krewcy Krawcy.
To nie pierwszy tego typu pomysł Renault. Podobnie, przed dwoma laty promowana była Laguna w wersji coupe. Auto również było zamknięte w sejfie i eksponowane w jednym z londyńskich centrów handlowych.
Nowe Fluence jest już dostępne na polskim rynku. Następcę czterodrzwiowego Megane można nabyć teraz w bardzo atrakcyjnej cenie. Auto ze 110-konnym silnikiem 1.6 kosztuje 54.900 złotych. W wersji podstawowej Expression, na wyposażeniu mamy już klimatyzację, radio z CD + MP3, ESP, ASR, 4 airbagi + kurtyny, komputer pokładowy oraz światła przeciwmgłowe.