Reklama: Toyota
Dobrej reklamy nigdy dość, prawda? Ta, którą emitujemy dzisiaj jest już nieco stara - to fakt, ale to nie znaczy, że każdy miał okazje ją zobaczyć. Prezentuje ona samochody Toyoty, a właściwie "ludzkie podejście" z jakim pracownicy/inżynierowie do nich podchodzą...
18.03.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:17
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dobrej reklamy nigdy dość, prawda? Ta, którą emitujemy dzisiaj jest już nieco stara - to fakt, ale to nie znaczy, że każdy miał okazje ją zobaczyć. Prezentuje ona samochody Toyoty, a właściwie "ludzkie podejście" z jakim pracownicy/inżynierowie do nich podchodzą...
[swf]http://patrz.pl/player.partner.21.swf?id=315520&r=5&o=315520&w=21&color1=000000&color2=ffffff&color3=054a90,425,349,8,ffffff[/swf]
Co więc w niej takiego ciekawego? No cóż, wydaje mi się, że jej przekaz jest tak prosty do odebrania, że nikt nie miałby z nim problemu. Zadanie było proste: pokazać, jak bardzo ludzie projektujący samochody Toyoty są z nimi związani, a ponadto jak ludzie one (=samochody) są. Szczerze powiedziawszy motyw z pasem bezpieczeństwa na samym początku mnie rozbroił... Niesamowicie proste, ale jakże wymowne...