PPI Audi R8 V10 Spyder - ostry pająk

Firma tuningowa PPI Speed Design GmbH opublikowała informacje dotyczące programu modyfikacji Audi R8 Spyder z jednostką napędową V10. Niemiecki tuner przygotował bardzo charakterystyczny zestaw zmian stylistycznych, nie zapominając także o osiągach dwumiejscowego Audi.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Firma tuningowa PPI Speed Design GmbH opublikowała informacje dotyczące programu modyfikacji Audi R8 Spyder z jednostką napędową V10. Niemiecki tuner przygotował bardzo charakterystyczny zestaw zmian stylistycznych, nie zapominając także o osiągach dwumiejscowego Audi.

Audi R8 Spyder z jednostką V10 napędzane jest silnikiem zapożyczonym z Lamborghini Gallardo. Swoją drogą to doskonała alternatywa dla włoskiego superauta: Audi z centralnie umieszczoną jednostką o pojemności 5,2 l generującą 525 KM i 530 Nm momentu obrotowego.

Specjaliści z PPI Speed Design GmbH twierdzą, że to zbyt mało. Z tego też względu zmodyfikowali ustawienia komputera sterującego pracą silnika i wymienili układ wydechowy, dzięki czemu udało się uzyskać 625 KM oraz 565 Nm momentu obrotowego. W efekcie auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 s oraz rozpędza się do prędkości 335 km/h.

Audi R8 V10 Spyder PPI
Audi R8 V10 Spyder PPI

To jednak nie wszystko. Na podstawie badań w tunelu aerodynamicznym firma PPI opracowała własny, radykalnie wyglądający zestaw spojlerów do auta. Warto zwrócić uwagę na drzwi, które wykonane zostały z połączenia aluminium i włókna węglowego. Podobne materiały wykorzystano do budowy lusterek.

We wnętrzu znajdują się: podgrzewane i wentylowane fotele, zmienione koło kierownicy oraz mnóstwo wstawek ozdobnych z włókna węglowego. Audi R8 Spyder V10 w wydaniu PPI prezentuje się wyśmienicie, a już wkrótce firma pokaże podobny pakiet do wersji z silnikiem V8.

  • Obraz
  • Audi R8 V10 Spyder PPI
  • Audi R8 V10 Spyder PPI
[1/3] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy