Porsche 911 GT3 Cup (2017) - premiera

Najpopularniejszy i najbardziej ceniony samochód wyścigowy klasy GT zadebiutował w Paryżu w swojej najnowszej odsłonie. Porsche 911 GT3 w specyfikacji 2017 ma mocno zmodyfikowany układ napędowy.

485-konny, 4-litrowy boxer bez doładowania został wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa, napęd rozrządu ze sztywno zamocowanymi dźwigienkami zaworowymi oraz centralny natrysk oleju. W układzie smarowania pojawił się odśrodkowy filtr oleju, a wał korbowy jest teraz jeszcze sztywniejszy.
485-konny, 4-litrowy boxer bez doładowania został wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa, napęd rozrządu ze sztywno zamocowanymi dźwigienkami zaworowymi oraz centralny natrysk oleju. W układzie smarowania pojawił się odśrodkowy filtr oleju, a wał korbowy jest teraz jeszcze sztywniejszy.
Marcin Łobodziński

03.10.2016 | aktual.: 01.10.2022 21:52

Nowy przedni zderzak ma generować jeszcze większy docisk, o który dba głównie skrzydło o szerokości 184 cm, niezmienione w stosunku do poprzednika.
Nowy przedni zderzak ma generować jeszcze większy docisk, o który dba głównie skrzydło o szerokości 184 cm, niezmienione w stosunku do poprzednika.
Porsche szczyci się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży tego pojazdu, który od 1998 roku jest najchętniej wybieraną wyścigówką klasy GT. Sprzedano już 3031 egzemplarzy, które trafiają do różnych serii pucharowych i innych, wyścigowych rozgrywek. Wersja na sezon 2017 najpierw trafi do Porsche Mobil 1 Supercup, by ostatecznie zagościć w około 20 różnych seriach na całym świecie.
Porsche szczyci się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży tego pojazdu, który od 1998 roku jest najchętniej wybieraną wyścigówką klasy GT. Sprzedano już 3031 egzemplarzy, które trafiają do różnych serii pucharowych i innych, wyścigowych rozgrywek. Wersja na sezon 2017 najpierw trafi do Porsche Mobil 1 Supercup, by ostatecznie zagościć w około 20 różnych seriach na całym świecie.
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)